Pesta Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg kjøpte et par produkt der nå, og fikk dermed gi bort 20% rabatt til mine "venner". Kanskje noen som har tenkt å bestille derfra i nærmeste fremtid, så jeg legger like så greit ut her. http://del.blivakker.no/x/79lfvG (Det kommer opp et pop-up vindu med rabattkoden) Endret 4. august 2013 av Pesta
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 For ordens skyld bør du nevne at du får gavekort for hver person som bruker denne koden... Småsleipt. Anonymous poster hash: 09443...d41
Pesta Skrevet 4. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2013 For ordens skyld bør du nevne at du får gavekort for hver person som bruker denne koden... Småsleipt. Anonymous poster hash: 09443...d41 So what? De som likevel har tenkt å bestille noe derfra får 20% rabatt, noe de ikke ville fått uten å bruke koden. Jeg kunne ha nevt det i hovedinnlegget, men kommer ikke til å bruke dette gavekortet på 50kr uansett (jeg har kjøpt de produktene jeg trenger de neste 6 mnd) og anså altså dette ikke som sleipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå