Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Kjæresten spurte over tlf om vi skulle flytte sammen også gifte oss når han kom hjem, mener han det? 20.september har vi vært sammen i 6.år... Hvordan skal jeg forholde meg til dette?? Anonymous poster hash: e08f7...2df
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Mye mulig han mener det, men jeg hadde ikke tatt han seriøst. Spesielt å spørre om noe slikt over tlf. Anonymous poster hash: 069b7...e04
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Hadde han drukket? Dere har vært sammen i 6 år, du kjenner han antakeligvis godt? Du klarer sikkert høre på han om han er seriøs? Men når det er sagt, det var ikke en videre romantisk måte å fri på....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Hadde han drukket? Dere har vært sammen i 6 år, du kjenner han antakeligvis godt? Du klarer sikkert høre på han om han er seriøs? Men når det er sagt, det var ikke en videre romantisk måte å fri på.... Nei, vi hadde ikke snakket sammen på noen dager, da han har vært på jobbreise, så nevnte han det i slutten av samtalen... Jeg kjenner han godt ja. Vi har et barn sammen også. Som er 3år. Jeg var litt i sjokk, så jeg viste ikke helt om jeg skulle ta det seriøst eller ikke, derfor. Men tror du det var et frieri da? Bli spennende fremover, å se hva han gjør... Men ja, jeg vet ikke! Tviler på at han sier slike ting på tull! Han er 30 år gammel. Anonymous poster hash: e08f7...2df
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Hadde han drukket? Dere har vært sammen i 6 år, du kjenner han antakeligvis godt? Du klarer sikkert høre på han om han er seriøs? Men når det er sagt, det var ikke en videre romantisk måte å fri på.... Nei, vi hadde ikke snakket sammen på noen dager, da han har vært på jobbreise, så nevnte han det i slutten av samtalen... Jeg kjenner han godt ja. Vi har et barn sammen også. Som er 3år. Jeg var litt i sjokk, så jeg viste ikke helt om jeg skulle ta det seriøst eller ikke, derfor. Men tror du det var et frieri da? Bli spennende fremover, å se hva han gjør... Men ja, jeg vet ikke! Tviler på at han sier slike ting på tull! Han er 30 år gammel. Anonymous poster hash: e08f7...2df Dere har ett barn sammen på 3 år, men dere bor ikke sammen? Så du har vært alenemor og mottat stønader fra NAV da... Jeje Anonymous poster hash: 2a582...201
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Har dere vært sammen i seks år, har et felles barn på tre og bor fortsatt hver for dere? Aldri hørt lignende. Anonymous poster hash: 4191b...e34
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Har dere vært sammen i seks år, har et felles barn på tre og bor fortsatt hver for dere? Aldri hørt lignende. Anonymous poster hash: 4191b...e34 Det var MEGET spesielt ja?! Anonymous poster hash: f8fb8...e19
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Hadde han drukket? Dere har vært sammen i 6 år, du kjenner han antakeligvis godt? Du klarer sikkert høre på han om han er seriøs? Men når det er sagt, det var ikke en videre romantisk måte å fri på.... Nei, vi hadde ikke snakket sammen på noen dager, da han har vært på jobbreise, så nevnte han det i slutten av samtalen... Jeg kjenner han godt ja. Vi har et barn sammen også. Som er 3år.Jeg var litt i sjokk, så jeg viste ikke helt om jeg skulle ta det seriøst eller ikke, derfor. Men tror du det var et frieri da? Bli spennende fremover, å se hva han gjør... Men ja, jeg vet ikke! Tviler på at han sier slike ting på tull! Han er 30 år gammel. Anonymous poster hash: e08f7...2df Dere har ett barn sammen på 3 år, men dere bor ikke sammen? Så du har vært alenemor og mottat stønader fra NAV da... Jeje Anonymous poster hash: 2a582...201 Vi har ikke bodd sammen dette året her nei, men bodd sammen i 5.år. Ikke mottatt fra NAV nei. Anonymous poster hash: e08f7...2df
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Har dere vært sammen i seks år, har et felles barn på tre og bor fortsatt hver for dere? Aldri hørt lignende. Anonymous poster hash: 4191b...e34 Nå bor vi ikke sammen, men har gjort det tidligere i 5.år ja. Anonymous poster hash: e08f7...2df
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Jeg ville ikke tatt han seriøst, men avvent situasjonen til han kom hjem. Nevner han noe om bryllup, sier du at frieriet bør være litt mer romantisk for at du skal gå på kroken Anonymous poster hash: a2930...0ab
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Umulig for oss å vite. Men når dere for tiden har et avstandsforhold, blir det jo ikke så rart at han sier det på tlf, synes nå jeg. Gratulerer, forresten Anonymous poster hash: eba86...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå