Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg er arbeidssøker og ble i sommer innkalt til jobbklubb. På det tidspunktet hadde jeg muntlig avtale om sommerjobb, og NAV godkjente dette som grunn til å ikke møte på jobbklubb. Etter noen dager fikk jeg kontrabeskjed og sommerjobben jeg skulle få gikk til en annen. Da hadde jobbklubben startet og jeg tenkte ikke mer over det. I går fikk jeg brev om at jeg kan få en begrenset periode uten dagpenger som straff pga at jeg har mottatt dagpenger denne perioden, når jeg skulle hatt sommerjobb. Er d noen som har vært i liknende situasjon? Hvor lang er denne straffetiden som regel? Håper noen vet hva jeg kan gjøre, er helt fortvilet.. Anonymous poster hash: 65b74...827
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Du må ringe NAV og forklare det. Det er individuelt hva som skjer i slike saker, så det beste svaret får du der.. Anonymous poster hash: 1bafa...e7d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Du vil sikkert bli trekt for hele perioden du skulle møtt på jobbklubb Anonymous poster hash: c2644...4ca
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Det er enkelt å si at du burde ha...Men du burde jo faktisk ha sagt i fra til Nav med en gang du fikk vite at denne sommerjobben ikke ble noe av. Sånne jobbklubber starter jo fortløpende gjør de ikke? Du kunne jo ha slengt deg på neste start ikke sant? Her skjønner jeg Nav faktisk (ikke alltid jeg gjør det altså) for det er din oppgave å informere de når det er endringer i planene. Det står det jo i alle papirer man mottar fra de. Men det du kan gjøre nå, er å klage. Ikke noe særlig mer enn det. Anonymous poster hash: b9da5...4f4
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Forhåpentligvis blir du trukket for hele perioden med jobbklubb pluss noe ekstra. Anonymous poster hash: e5796...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå