Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Har tilgang på et flott hus i Spania, og kan låne dette i høstferien. Bodde der også to uker i juli i år. Med fly og leiebil en uke kommer det på ca 11 000 kr for oss fire. Mye penger å bruke på en ukes tur "rett" etter sommerferien, men hadde jo vært deilig også. Hmmm. Er i tenkeboksen kjenner jeg. Hadde dere brukt så mye penger på en ukes høstferietur ? Vi har helt ok økonomi, ikke fo rmye og ikke for lite. Vi klarer fint å betale denne turen, men da må kanskje nye veggplater i stuen vente litt f eks. Har ett skolebarn som også klarer seg hjemme alene + en i bhg som sånn sett ikke trenger høstferie. Anonymous poster hash: 0c049...3c7
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Syntes det var en billig ferie for 4 personer! Vi skal reise en uke i januar og betaler 24.000 for 4 personer. ( og da er det ene barnet under 2 år). Anonymous poster hash: 31c2a...0f5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Jeg hadde gjort det :-) Anonymous poster hash: b4f98...548
smurfis Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Jeg syntes ikke det var så mye å bruke på en uke ferie altså Jeg hadde slått til!!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Absolutt verd å bruke penger på Å ha litt ekstra ferie er aldri feil.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Det er ikke så dyrt for en uke ferie, men jeg synes det er litt råflott å ta ferie så kort tid etter sommerferien om dere skjønner. Her er høstferien første uken i oktober, og det er liksom så rett etter skolestart. På en annen side kan jeg handle masse rimelige merkeklær etc i julegaver når jeg er det, så sparer kanskje en del på det. HI Anonymous poster hash: 0c049...3c7
Light of my life Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Det var slett ikke mye for en uke! Go for it
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Kos dere på tur Gode minner er verdt mye det også! Anonymous poster hash: 61510...2b1
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Det kunne jeg fint gjort, synes ikke det var en ille pris. Jeg booket akkurat flybilletter til Sveits. Betalte 9500 kr for en helg, og det er uten hotell. Så din ferie er billig i forhold
Bustetroll Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Det kunne jeg fint gjort, synes ikke det var en ille pris. Jeg booket akkurat flybilletter til Sveits. Betalte 9500 kr for en helg, og det er uten hotell. Så din ferie er billig i forhold Hoho, elsker profilbildet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå