Monajenten Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg blir gal Har sluttet å bite negler (flink ) og de har blitt ganske så lange etterhvert. Men på ringfingeren og lillefingeren på venstre hånd knekker de HELE tiden. De blir aldri lange, og det er skikkelig plagsomt Tuppen på ene neglen henger kun fast pga neglelakk akkurat nå Tips til hva jeg kan gjøre for å unngå at de knekker?
Poetika med K Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Microcell 2000. Eneste neglforsterkeren som faktisk fungerer.
Monajenten Skrevet 4. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2013 Microcell 2000. Eneste neglforsterkeren som faktisk fungerer. Hvor får man kjøpt den?
Monajenten Skrevet 4. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2013 Du kan klippe de... Hehe ja jeg gjør jo det Men de to knekker før de har blitt noe særlig lange.
Poetika med K Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Microcell 2000. Eneste neglforsterkeren som faktisk fungerer.Hvor får man kjøpt den? Jeg tror Vitusapotek har tatt den inn, hørte også noen si at Parfymelle skulle gjøre det.
Monajenten Skrevet 4. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2013 Microcell 2000. Eneste neglforsterkeren som faktisk fungerer.Hvor får man kjøpt den? Jeg tror Vitusapotek har tatt den inn, hørte også noen si at Parfymelle skulle gjøre det. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå