Gå til innhold

Dine beste eksempler på at bakerens barn ikke har brød

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er eiendomsmegleren som ikke tar vare på verken hus eller hage.

Ellers ingeniøren som ikke makter å skru sammen IKEA-møbler og selgeren som ikke fordrar å selge seg selv.

Anonymous poster hash: 2bdb9...5f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg eier en kjøkkenbutikk, og har ikke engang mikro eller brødrister:)

Men blir litt fascinert av hun ene venninna mi som jobber i klesbutikk med barneavdeling, og selv går i det siste nye mens ungene går i arveklær og får brukte sko..

Anonymous poster hash: b576e...b1c
Skrevet

Eier av stort bilfirma som går til og fra jobb.

Anonymous poster hash: bd773...12e

Skrevet

Vet om en elektriker som mangler strøm på vaskerommet. Det er tre år siden rommet ble ferdig ellers. Må bruke skjøteledning til vaskemaskinen og har arbeidslampe som lys der.

Ellers så er faren min kokk og kjøkkenet hans hjemme er ikke et sted man har lyst til å spise mat fra. Møkkete og jævlig. Kjøleskapet inneholder mat som er gått ut på dato. Han gidder tydeligvis ikke å "ta med jobben hjem". Så langt tilbake jeg kan huske har jeg vasket kjøkken, tømt kjøleskap og vasket kjøleskap når jeg og søsken skulle dit i helgene.

Anonymous poster hash: b485d...56d

Skrevet

Elektrikeren med skjøteledning til 2. Etg.

Kokken uten mat i kjøleskapet.

Dataingeniør uten datamaskin hjemme.

Skrevet

Han som var på Luksusfellen og hadde bachelor i økonomi...

Skrevet

Har en bekjent som er førskolelærer og pedagog.

Ungene hennes er skikkelig bråkete, ufordragelige og der i huset er det nærmest fri barneoppdragelse. Foreldrene kommer hele tiden med tomme trusler, og det er vel det som irriterer meg mest. De gir ingen konsekvenser, bare tomme trusler.

Anonymous poster hash: f5241...3e3
Skrevet

Kjenner en som selger kontormøbler, men selv sitter han med pappkasser under pc'en og bruker en krakk som stol. 

Kjenner også en som jobber på Eplehuset, men som bruker en Samsung-telefon, og har laptop fremfor Mac :P

Skrevet

Min tante er sykepleier, men ungene hennes ble fostret opp på bla h-melk da hun ikke ammet og ikke alltid hadde mme i hus..I tillegg røyker de inne og drikker med barna i huset..

Anonymous poster hash: d3822...ec0
Skrevet

Har en venn som er superfit, jobber som pt og kostholdsrådgiver, mens ungene hans fores med junk og godis og er overvektige....

Anonymous poster hash: 8bac8...560

Skrevet

Det må være mine bror som er elektriker og som bygget hus for noen år siden. Lampa over spisebordet ble ikke koblet til før nå nylig.

Anonymous poster hash: 39137...62b

Skrevet

Jeg kjenner en snekkerkone som etter 7 - 8 år med lecablokker og planker utenfor inngangsdøra dro og bestilte trapp selv, og en snekker til å gjøre det. Hennes egen snekkermann skulle nemlig alltid bare hjelpe noen andre først, eller en eller annen unnskyldning.

Jeg har også hatt legeforeldre i barnehagen som ville levere sine vannkoppebefengte barn i barnehagen med beskjed om at "de prikkene trengte vi ikke  bry oss om, for dette var ikke noe smittsomt". De ble ikke spesielt blide da de måtte ta med ungene hjem, for å pleie syke barn var ikke det de hadde tenkt seg!

Skrevet

Fotografen som tar fantastiske bilder av barn, men ikke har et eneste bilde av sine egne barn.

Skrevet

Vi er lege og spl. Er vi heldige, har vi en pakke paracet i medisinskapet... Helg avslappede når ungene slår seg, skraper seg opp, klatrer, hopper og spretter. Vi jobber i akuttmedisin begge to og ser jo at det meste går bra... Er nazi på sikring i bil da, har sett at det ikke alltid går bra når unger ikke er riktig sikret.

Anonymous poster hash: 0348b...daf

Skrevet

HI her. Det er jammen mange slike, og ganske triste saker også. Noen som har en ide om hvorfor det er slik?

Anonymous poster hash: 2bdb9...5f1

Skrevet

Barnevernspedagogen som mistet omsorgen til ungen sin, førskolelæreren som banket broren sin som barn, frisøren som alltid ser ut som et kråkereir på hodet, . Ja det var vel det

Anonymous poster hash: a138c...b04

Skrevet

Jeg som er sosionom som skal hjelpe og ordne og tilrettelegge i andres liv, men mitt eget er ett evig kaos :(

Anonymous poster hash: 9e431...076
Skrevet

Helsesøster som røyker med ungene i bilen.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Var på kinaresturang nede i byen jeg bor i. Der var det en unge som kom hjem fra skolen. H*n ble servert mr lee av moren og faren sin mens h*n satt i restauranten og gjorde lekser :)

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Rettelse: moren og faren dreiv restauranten...

Skrevet

Mamma vasker på en skole (har fagbrev I rengjøring), men hjemme gror hybelkaninene fordi hun orker ikke vaske der etter å ha vasket på jobb hele dagen..

Anonymous poster hash: b0cae...56f
Skrevet

Mamma har fagbrev som renholdsoperatør (vaskekjerring), har et eget lite vaskefirma og huset hennes er en ren svinesti! Ekstrem rengjøring hadde besvimt om de hadde sett huset. Det rareste er at hun gjør en utrolig god vaskejobb på jobben..

Det er så ille at jeg må be henne rydde og vaske før vi kan komme. Det stinker dritt, er skittent og flyter av rot..

Mannen min jobber med sikringskap (enkelt forklart) og nå har vårt sikringskap stått åpent og halvferdig i 2år.. I ettermiddag var jeg til å skrudde på alle platene og det som skulle gjøres.. Gjort på 5min.. Nå gadd jeg ikke vente mer, har irritert meg lenge..

Anonymous poster hash: 03b52...18e
Skrevet

Jeg var 10 år gammel da min far som er lungelege til slutt fant ut at jeg hadde astma. Var en grunn til at jeg ble hengende etter på skitur, ikke det at jeg var lat...

Anonymous poster hash: db997...752

Skrevet

Stemora til ungene mine er tannlege, og begge barna hennes er sukkerjunkier... han ene hadde hull i tenna før han begynte på skolen omtrent. De spiser sjokoladekjeks i bilen på vei til skole/barnehage, etter morgentannpussen!

Og så min sosionomslektning som skal hjelpe folk i en vanskelig livssituasjon, og kan alt om lover og regler... men har mer enn nok med sitt eget liv, og har tatt en ekstra jobb som gjør at hun må tøye reglene på den første arbeidsgiveren.

Anonymous poster hash: 3402d...f0f
Skrevet

En venninne holdt på å stryke med to ganger i oppveksten fordi ingen oppdaget at hun var svært, svært alvorlig syk..... hun er legedatter.

Så hadde vi sosionomen som skjelte meg ut uten sidestykke fordi jeg, som den gang var tenåring, var en så ufordragelig og håpløs og vanskelig datter mot min stakkars mor. Min stakkars mor har opptil flere psykiske diagnoser og fagfolk har senere rådet meg til å holde meg helt unna henne.... Sosionomen lå, den gangen hun skjelte meg ut, i skillsmisse og hadde kjempetrøblete forhold til sin egen datter (pga noe galt sosionomen selv hadde gjort).

Den overvektige legen som røyker og drikker og aldri trener som kjefter på pasienter som ikke tar tak i sitt eget liv og tar vare på sin egen helse...

Psykologen som aldri takler å ha et forhold til en dame.

Anonymous poster hash: 9d886...23e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...