Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 http://livegym.no/ Noen med erfaring, positive eller negative Anonymous poster hash: c44a9...99a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Jeg har prøvd. Liker siden veldig godt. Fine enkle videoer som passer til alle. Jeg som var helt nybegnner når det gjaldt trening hadde god utbytte av det. Dessverre så hjelper det ikke mot treningslyst og giddalaushet.. Anonymous poster hash: 4af47...a05
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Jeg har prøvd. Liker siden veldig godt. Fine enkle videoer som passer til alle. Jeg som var helt nybegnner når det gjaldt trening hadde god utbytte av det. Dessverre så hjelper det ikke mot treningslyst og giddalaushet.. Anonymous poster hash: 4af47...a05 Jeg ser det står klokkeslett på treningstimene. Er det ikke sånn at jeg kan trene hva jeg vil når jeg vil? Tenkte det kanskje kunne hjelpe mot min giddalaushet, treningslysten er dessverre på bånn HI Anonymous poster hash: c44a9...99a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Dytter. Den så jo fin ut! Takk for dytten, jeg kunne ikke finne det igjen Anonymous poster hash: c44a9...99a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Joda, du kan trene når du vil.. De sender timene til de tidene, så finner man de igjen i arkivet. Nå kan man lage sin egen treningsplan og.. Er egentlig ikke livegym det står på, men deg selv.. Anonymous poster hash: 4af47...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå