mamma_bergen Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Nå er det litt over en mnd siden jeg knakk mitt og jeg har fremdeles like vondt,spesielt når jeg sitter Lurer på hvor lenge det skal vare..
Musemorbr / Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Ikke for å være slem, men det kan ta både måneder og år det. Jeg bristet mitt i starten av ungdomsskolen og slet med det på videregående. Men det er ingen fasitsvar her. Det kan være bra om en måned igjen.
mamma_bergen Skrevet 4. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2013 Ikke for å være slem, men det kan ta både måneder og år det. Jeg bristet mitt i starten av ungdomsskolen og slet med det på videregående. Men det er ingen fasitsvar her. Det kan være bra om en måned igjen. Så jeg bør bare smøre meg med tålmodighet
Musemorbr / Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Ikke for å være slem, men det kan ta både måneder og år det. Jeg bristet mitt i starten av ungdomsskolen og slet med det på videregående. Men det er ingen fasitsvar her. Det kan være bra om en måned igjen. Så jeg bør bare smøre meg med tålmodighet Jeg tror ikke du har noe valg. Håper du slipper å plages så lenge.
mamma_bergen Skrevet 4. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2013 Ikke for å være slem, men det kan ta både måneder og år det. Jeg bristet mitt i starten av ungdomsskolen og slet med det på videregående. Men det er ingen fasitsvar her. Det kan være bra om en måned igjen. Så jeg bør bare smøre meg med tålmodighet Jeg tror ikke du har noe valg. Håper du slipper å plages så lenge. Takk for det! Det er verst når jeg sitter,så kanskje jeg skal slutte med det
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Jeg knakk det under aking i 2002 + antagelig under fødsel i 2009 og helt sikkert i 2012. Tredje gangen tok det over et år før plagene ble til å leve som normalt med. Håper det går bra med deg! Å sitte (eller reise seg) er det verste. Anonymous poster hash: dc834...141
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Jeg bristet mitt en gang, hadde vondt en god stund, men husker ikke akkurat hvor lenge. God bedring! Det er forferdelig vondt Anonymous poster hash: e9d97...a80
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Det kan ta år før det gir seg. Men forhåpentligvis gjør det ikke det. Anonymous poster hash: dc693...3be
mamma_bergen Skrevet 4. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2013 Huff da,jeg hadde ikke tenkt å være plaget med det i evigheter Det er mest vondt når jeg sitter og når jeg reiser meg ja
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Huff da,jeg hadde ikke tenkt å være plaget med det i evigheter Det er mest vondt når jeg sitter og når jeg reiser meg ja Aua. Bor i Bergen jeg også. Vi får danne en klubb med stående buffet. Hilsen hun med "trippelbrudd". Anonymous poster hash: dc834...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå