Gå til innhold

Noen her som har hatt brudd i halebenet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det litt over en mnd siden jeg knakk mitt og jeg har fremdeles like vondt,spesielt når jeg sitter  <_<

Lurer på hvor lenge det skal vare.. :huh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være slem, men det kan ta både måneder og år det. Jeg bristet mitt i starten av ungdomsskolen og slet med det på videregående. Men det er ingen fasitsvar her. Det kan være bra om en måned igjen. :)

Skrevet

Ikke for å være slem, men det kan ta både måneder og år det. Jeg bristet mitt i starten av ungdomsskolen og slet med det på videregående. Men det er ingen fasitsvar her. Det kan være bra om en måned igjen. :)

Så jeg bør bare smøre meg med tålmodighet :P 

Skrevet

Jeg tror ikke du har noe valg. Håper du slipper å plages så lenge. :)

Skrevet

Jeg tror ikke du har noe valg. Håper du slipper å plages så lenge. :)

Takk for det! :) 

Det er verst når jeg sitter,så kanskje jeg skal slutte med det :P

Skrevet

Jeg knakk det under aking i 2002 + antagelig under fødsel i 2009 og helt sikkert i 2012. Tredje gangen tok det over et år før plagene ble til å leve som normalt med. :( Håper det går bra med deg! Å sitte (eller reise seg) er det verste.

Anonymous poster hash: dc834...141

Skrevet

Jeg bristet mitt en gang, hadde vondt en god stund, men husker ikke akkurat hvor lenge. God bedring! Det er forferdelig vondt :(

Anonymous poster hash: e9d97...a80

Skrevet

Det kan ta år før det gir seg.

Men forhåpentligvis gjør det ikke det.

Anonymous poster hash: dc693...3be

Skrevet

Huff da,jeg hadde ikke tenkt å være plaget med det i evigheter :P

Det er mest vondt når jeg sitter og når jeg reiser meg ja :)

Skrevet

Huff da,jeg hadde ikke tenkt å være plaget med det i evigheter :P

Det er mest vondt når jeg sitter og når jeg reiser meg ja :)

Aua. Bor i Bergen jeg også. Vi får danne en klubb med stående buffet. ;) Hilsen hun med "trippelbrudd". ;)

Anonymous poster hash: dc834...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...