MammantilNurket Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 I dag slår vi oss løs og, til Kjærestens store fryd, står det pannekaker m/blåbærsyltetøy på menyen i dag. Oppdaget nå at jeg er tom for laktosefri melk Jeg har sojamelk, men har ikke brukt det før i pannekaker (OK, antall ganger jeg har laget pannekaker de siste 15 årene kan telles på én hånd). Noe jeg bør tenke på? Tips og vink mottas med takk. Er også tom for meierismør - kam jeg bruke Bremykt eller Softgun Spesial uten melk&salt?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Har du rismelk? Det er veldig godt i pannekaker. Ellers er softgun spesial (hehe) helt fint å steke i. soyamelk og melange har jeg ikke prøvd. Anonymous poster hash: cc728...60b
MammantilNurket Skrevet 4. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2013 Takk for svar autostaving er flott ... hehe
MammantilNurket Skrevet 4. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2013 Kanskje jeg kan pumpe meg eller bruke MME?
Light of my life Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Soyamelk funker helt fint! Har brukt det mange ganger
MammantilNurket Skrevet 4. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2013 Røren ble fin-fin og står til svelling
MammantilNurket Skrevet 4. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2013 Røren ble fin-fin og står til svelling
Mikkemafian Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Null problem. Vi spiser bare pannekaker med soyamelk:) Det går kjempebra...
Ønsker spire <3 Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Vi bruker soyamelk,og funker kjempefint:) Røra blir lik som den med melk;)
bønni Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Jaaaaaa soyamelk er kjempefint å lage panniser av - men det har jo "alle" sagt allerede ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå