Pesta Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Har ikke tid/mulighet til å dra til hudterapeut, så jeg må prøve på egenhånd. Har hud som trenger fuktighet, og som har en del urenheter jeg fint hadde klart meg uten. Jeg skal altså ikke ha en krem til fet hud, men fuktfattig/uren. Tar gjerne også i mot tips til ansiktrens og peeling til samme hudtype!
Gemini77 Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Bruk Dermalogica. Rens for sensitiv hud og kremen Active Moist. Fantastisk krem som gir mye fuktighet men ikke inneholder olje. Jeg har samme hud som deg og avhengig av den kremen. Helt uten parfyme og utenhetene er så og si helt borte.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Sæd.... Anonymous poster hash: d69ee...69d
Pesta Skrevet 4. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2013 Sæd.... Anonymous poster hash: d69ee...69d Takk for tipset! Ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg bruker hudpleieserien til Mary-Kay (den for fet hud), men jeg vet jo ikke hva som funker for deg. Det er ikke bare fuktighetskrem du trenger, da gnurer du smusset ned i porene og det hjelper igrunnen ingenting. Du burde også rense huden hver dag før du tar på fukt. Husk at når du begynenr med en hudpleieserie så er det ganske vanlig å få en del kviser før huden blir vant til produktene. Huden min ble fin etter et par mnd Lykke til! Anonymous poster hash: 3da5e...153
Catlady Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Har ikke tid/mulighet til å dra til hudterapeut, så jeg må prøve på egenhånd. Har hud som trenger fuktighet, og som har en del urenheter jeg fint hadde klart meg uten. Jeg skal altså ikke ha en krem til fet hud, men fuktfattig/uren. Tar gjerne også i mot tips til ansiktrens og peeling til samme hudtype! Jeg har samme type hud, og denne serien har virkelig reddet min hud. http://www.kremfresh.com/products/oppbyggende-og-noytral-spf-15-50-ml
førti Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Jeg sluttet å bruke serum og så dukket noen kviser opp. På hudpleiesalongen mente jeg burde begynne med serum igjen. Jeg er gravid igjen så kan selvfølgelig også være derfor. Rense hud morgen er veldig viktig. Prøv Ren den er uten parabener og veldig god. Har ikke prøvd kremene men de hadde nettopp tilbud på Skin Tonic hvor man fikk ett produkt gratis ved kjøp av en eller to produkter fra Ren. Spør de som jobber i parfyrmeri eller apotek om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Avene Clean-AC Hydrating cream er beregnet på akkurat denne hudtypen. Selges på apoteket. Anonymous poster hash: 31706...959
Pesta Skrevet 4. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2013 Takk for tips, nå har jeg bestilt både rens og krem. Tar fortsatt i mot tips til peeling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå