Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Skulle ønske jeg var alenemor som mange av disse bloggerne. De shopper jo hele tida... Trygd må være godt betalt. Jeg kan ikke shoppe sånn som har mange års utdannelse (bachelor+master i anestesi)og jobber fullt. Anonymous poster hash: ae41c...50c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Ønske du var alenemor? Hvilke bloggere er dette da? Anonymous poster hash: 05a3b...844
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Neida ønsker ikke det, er veldig lykkelig gift. Akkurat nå følger jeg med på rannveig sin blogg og hun shopper nesten daglig. Skjønner ikke at de får det til... Anonymous poster hash: ae41c...50c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Veldig mange mammabloggere har jo store hus, to biler, reiser masse, shopper osv., De må jo ha rike foreldre. Anonymous poster hash: dec68...835
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg får utbetalt 11.000 mer i mnd nå, enn det jeg gjorde da jeg jobbet.. Så joa.. Inntekten er kjekk som alenemor.Men... Så sitter man der alene, får ikke gjort noen ting med venner, fordi man har et barn helt alene.Man kjeder seg om dagene, ingen som kommer hjem til deg etter jobb, ingen å legge seg med om kvelden.. Shopping kan ikke sammenlignes med det Anonymous poster hash: 6af2d...b9a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Rannveig er ikke alenemor. Anonymous poster hash: 05a3b...844
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Neida ønsker ikke det, er veldig lykkelig gift. Akkurat nå følger jeg med på rannveig sin blogg og hun shopper nesten daglig. Skjønner ikke at de får det til... Anonymous poster hash: ae41c...50c Hun har ganske greit betalt ja.. Det er vel rundt 23-26.000 utbetalt bare i os,bostøtte,trygd, +++ tillegg har hun et fast beløp hun får i mnd av blogg.no I tillegg til dette, har hun avtaler med div. sponsorer, reklamerer, etc etc. Sånt blir det penger av Anonymous poster hash: 6af2d...b9a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Hun er alenemor til nr 1 i forhold til stønader osv helt til nr 2 kommer jo. Anonymous poster hash: ae41c...50c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Ehh jeg er alenemor å det er ikke akkurat sånn at vi svømmer i penger. Jeg har overhodet ikke råd til å kjøpe masse klær hele tiden,men vi har penger så vi klarer oss. Vi hadde heller ikke hatt råd til ferie i år om det ikke var fordi jeg har spart opp litt hver måned. Så blir for dumt å si at alenemammaer har sååå masse penger når det ikke stemmer! Har de masse penger så er det ikke pga pengene de får av NAV hvertfall,for de holder bare til det mest nødvendigste. Anonymous poster hash: 93217...fa9
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Jeg havner jo i den kategorien men går IKKE på trygd å er heller ikke alenemamma.. Er i permisjon med mitt barn nr to, har jobbet deltid (50%) men har vært sykemeldt hele svangerskapet både fra jobb og studier for jeg studerte også. Får ca 13400 etter skatt 80% utbetalt i foreldrepermisjon 10700 i Mnd i foreldrestipend, og 1940 i barnetrygd. Så akkurat nå har vi mer penger enn om jeg hadde jobbet fulltid i yrket jeg har bachelor + at jeg tar/skal ta ferdig siste semesteret på master.. Tro det eller ei, men tenker det samme som deg at det er forferdelig at man skal tjene mer på å være hjemme enn å jobbe fulltid! Vi eier enebolig, har to nyere biler å kjøper det vi vil på butikken. Når jeg begynner å jobbe i mars må vi nok selge ene bilen for da går jeg fra å ha utbetalt ca 25 000 til 20 000 etter skatt!!! Hjelpes Blogger gjør jeg også, men med fokus på andre ting en materialistiske ting Har heller ikke samvittighet til å unne meg noe før regningene er betalt, lenge siden sist frisørbesøk eller nye klær, jeg driver nemnelig å sparer bufferkonto til jeg skal begynne å jobbe Anonymous poster hash: eae06...6e9
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Neida ønsker ikke det, er veldig lykkelig gift. Akkurat nå følger jeg med på rannveig sin blogg og hun shopper nesten daglig. Skjønner ikke at de får det til... Anonymous poster hash: ae41c...50c Hun har ganske greit betalt ja.. Det er vel rundt 23-26.000 utbetalt bare i os,bostøtte,trygd, +++ tillegg har hun et fast beløp hun får i mnd av blogg.no I tillegg til dette, har hun avtaler med div. sponsorer, reklamerer, etc etc. Sånt blir det penger av Anonymous poster hash: 6af2d...b9a Hvor fikk du 23000-26000 kr fra? Er selv alenemor og får ikke mer enn 18000 kr. Klager ikke,men summen du nevnte ble litt drøy. Anonymous poster hash: 7be16...098
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Rannveig tjener ganske så godt på bloggen sin. Får man det til så kan man tjene mye penger. Sophie-Elise tjener over 60 000 i mnd. på å blogge. Fotballfruen tjener sikkert enda mer. Ulrikke Lund er vel den som tjener best. Anette Haga tjener ca. en halv million på å blogge Får du det til så kan du også tjene store penger på å blogge Anonymous poster hash: 6076e...779
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Neida ønsker ikke det, er veldig lykkelig gift. Akkurat nå følger jeg med på rannveig sin blogg og hun shopper nesten daglig. Skjønner ikke at de får det til... Anonymous poster hash: ae41c...50c Hun har ganske greit betalt ja.. Det er vel rundt 23-26.000 utbetalt bare i os,bostøtte,trygd, +++ tillegg har hun et fast beløp hun får i mnd av blogg.no I tillegg til dette, har hun avtaler med div. sponsorer, reklamerer, etc etc. Sånt blir det penger av Anonymous poster hash: 6af2d...b9a Hvor fikk du 23000-26000 kr fra? Er selv alenemor og får ikke mer enn 18000 kr. Klager ikke,men summen du nevnte ble litt drøy. Anonymous poster hash: 7be16...098 Jeg er alenemor og får utb. 26.000 Anonymous poster hash: 6af2d...b9a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Neida ønsker ikke det, er veldig lykkelig gift. Akkurat nå følger jeg med på rannveig sin blogg og hun shopper nesten daglig. Skjønner ikke at de får det til... Anonymous poster hash: ae41c...50c Hun har ganske greit betalt ja.. Det er vel rundt 23-26.000 utbetalt bare i os,bostøtte,trygd, +++ tillegg har hun et fast beløp hun får i mnd av blogg.no I tillegg til dette, har hun avtaler med div. sponsorer, reklamerer, etc etc. Sånt blir det penger av Anonymous poster hash: 6af2d...b9a Hvor fikk du 23000-26000 kr fra? Er selv alenemor og får ikke mer enn 18000 kr. Klager ikke,men summen du nevnte ble litt drøy. Anonymous poster hash: 7be16...098 Jeg er alenemor og får utb. 26.000 Anonymous poster hash: 6af2d...b9a Er barnebidrag regnet med? Hvis det er det så skjønner jeg. Anonymous poster hash: 7be16...098
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Neida ønsker ikke det, er veldig lykkelig gift. Akkurat nå følger jeg med på rannveig sin blogg og hun shopper nesten daglig. Skjønner ikke at de får det til... Anonymous poster hash: ae41c...50c Hun har ganske greit betalt ja.. Det er vel rundt 23-26.000 utbetalt bare i os,bostøtte,trygd, +++ tillegg har hun et fast beløp hun får i mnd av blogg.no I tillegg til dette, har hun avtaler med div. sponsorer, reklamerer, etc etc. Sånt blir det penger av Anonymous poster hash: 6af2d...b9a Hvor fikk du 23000-26000 kr fra? Er selv alenemor og får ikke mer enn 18000 kr. Klager ikke,men summen du nevnte ble litt drøy. Anonymous poster hash: 7be16...098 Jeg er alenemor og får utb. 26.000 Anonymous poster hash: 6af2d...b9a Er barnebidrag regnet med? Hvis det er det så skjønner jeg. Anonymous poster hash: 7be16...098 Har nettopp søkt om barnebidrag fra Nav.. Det blir vel på 1080 kr i mnd? Da blir det ca 27.000 17.500 - foreldrepenger 4500 - os 2000 - bostøtte 2000 dobbel barnetrygd 1000 bidragsforskudd Anonymous poster hash: 6af2d...b9a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 Jeg er også alene og har dette i mnd: Lønn 25500,- Dobbelbarnetrygd 1940,- Bidrag 2800,- Anonymous poster hash: acb45...2a1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 Jeg er alenemor og har 24 000,- utenom bidrag :-) Anonymous poster hash: 14400...e4a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #18 Skrevet 4. august 2013 Jeg er alenemor og har 24 000,- utenom bidrag :-) Anonymous poster hash: 14400...e4a
Elsker livet Skrevet 4. august 2013 #19 Skrevet 4. august 2013 Har man en god blogg med gode reklameinntekter kommer man fort opp i en full lønn og vel det. Bloggen kan man se på som en jobb. Samfunnsnyttig er den nødvendigvis ikke, men det er ikke den jobben alene om.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #20 Skrevet 4. august 2013 Neida ønsker ikke det, er veldig lykkelig gift. Akkurat nå følger jeg med på rannveig sin blogg og hun shopper nesten daglig. Skjønner ikke at de får det til... Anonymous poster hash: ae41c...50c Hun har ganske greit betalt ja.. Det er vel rundt 23-26.000 utbetalt bare i os,bostøtte,trygd, +++ tillegg har hun et fast beløp hun får i mnd av blogg.no I tillegg til dette, har hun avtaler med div. sponsorer, reklamerer, etc etc. Sånt blir det penger av Anonymous poster hash: 6af2d...b9a Hvor fikk du 23000-26000 kr fra? Er selv alenemor og får ikke mer enn 18000 kr. Klager ikke,men summen du nevnte ble litt drøy. Anonymous poster hash: 7be16...098 Jeg er alenemor og får utb. 26.000 Anonymous poster hash: 6af2d...b9a Er barnebidrag regnet med? Hvis det er det så skjønner jeg. Anonymous poster hash: 7be16...098 Har nettopp søkt om barnebidrag fra Nav.. Det blir vel på 1080 kr i mnd? Da blir det ca 27.000 17.500 - foreldrepenger 4500 - os 2000 - bostøtte 2000 dobbel barnetrygd 1000 bidragsforskudd Anonymous poster hash: 6af2d...b9a hvis du får 17500 i foreldrepenger (DVs 80% lønn eller noe?) Hvordan får du til å få 4500 i OS ? og 2000 i bostøtte når du har så mye i "lønn" ??? Anonymous poster hash: 2cd9e...95d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #21 Skrevet 4. august 2013 Jeg skjønner ikke hvordan de får det til jeg. Er selv alenemor. Får ikke os eller bostøtte eller noe. jeg jobber 80%, får noen kr av pappaen, 900 ekstra i barnetrygd og 62% dekt av barnehagen. altså 1400 kroner. Jeg snur på hver jævla krone. Fest husker jeg ikke sist jeg var på. Frisør er ikke ett tema. Jeg har ikke shoppet på en evighet. sitter nå å er drit bekymra over hvordan jeg skal ha råd til å ut å kjøpe nye klær til jenta mi som begynner på ungdomsskolen. Jeg eier mitt eget hus og bil. og det er jeg stolt av. men skulle mer enn gjerne vært en tur på ferie med ungene mine jeg og. Men jøss, heldige de som kan leve på de rosa skyene. Som har fått til det. Bare slutt å klag for å få "lite" penger for å gjøre ingenting. En må jobbe, for å få penger. HUSMOR er ingen jobb. ALT dere gjør hjemme og syter og klager over gjør vi andre ITILLEGG til å jobbe..... Måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: f074f...a81
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #22 Skrevet 4. august 2013 Jeg skjønner ikke hvordan de får det til jeg. Er selv alenemor. Får ikke os eller bostøtte eller noe. jeg jobber 80%, får noen kr av pappaen, 900 ekstra i barnetrygd og 62% dekt av barnehagen. altså 1400 kroner. Jeg snur på hver jævla krone. Fest husker jeg ikke sist jeg var på. Frisør er ikke ett tema. Jeg har ikke shoppet på en evighet. sitter nå å er drit bekymra over hvordan jeg skal ha råd til å ut å kjøpe nye klær til jenta mi som begynner på ungdomsskolen. Jeg eier mitt eget hus og bil. og det er jeg stolt av. men skulle mer enn gjerne vært en tur på ferie med ungene mine jeg og. Men jøss, heldige de som kan leve på de rosa skyene. Som har fått til det. Bare slutt å klag for å få "lite" penger for å gjøre ingenting. En må jobbe, for å få penger. HUSMOR er ingen jobb. ALT dere gjør hjemme og syter og klager over gjør vi andre ITILLEGG til å jobbe..... Måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: f074f...a81 Ehh....virker som om de fleste som har svart i tråden faktisk jobber og nettopp derfor har mer penger. At du velger å jobbe kun 80% og tjener lite er ikke vår feil. Jeg er alene og har en lønn på 36 000,- i mnd. Barnebidrag på 3400 og dobbel barnetrygd. Jeg tjener godt og det er jeg glad for, men kom ikke å si at alt jeg (vi) gjør er å sitte hjemme på ræva. Det er IKKE alle som mottar penger fra staten! Anonymous poster hash: 6076e...779
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #23 Skrevet 4. august 2013 Skulle ønske jeg var alenemor som mange av disse bloggerne. De shopper jo hele tida... Trygd må være godt betalt. Jeg kan ikke shoppe sånn som har mange års utdannelse (bachelor+master i anestesi)og jobber fullt. Anonymous poster hash: ae41c...50c Kan man ta master i anestesi? Det hadde jeg aldri trodd. Anonymous poster hash: beaa3...968
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #24 Skrevet 4. august 2013 Jeg skjønner ikke hvordan de får det til jeg. Er selv alenemor. Får ikke os eller bostøtte eller noe. jeg jobber 80%, får noen kr av pappaen, 900 ekstra i barnetrygd og 62% dekt av barnehagen. altså 1400 kroner. Jeg snur på hver jævla krone. Fest husker jeg ikke sist jeg var på. Frisør er ikke ett tema. Jeg har ikke shoppet på en evighet. sitter nå å er drit bekymra over hvordan jeg skal ha råd til å ut å kjøpe nye klær til jenta mi som begynner på ungdomsskolen. Jeg eier mitt eget hus og bil. og det er jeg stolt av. men skulle mer enn gjerne vært en tur på ferie med ungene mine jeg og. Men jøss, heldige de som kan leve på de rosa skyene. Som har fått til det. Bare slutt å klag for å få "lite" penger for å gjøre ingenting. En må jobbe, for å få penger. HUSMOR er ingen jobb. ALT dere gjør hjemme og syter og klager over gjør vi andre ITILLEGG til å jobbe..... Måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: f074f...a81 Ehh....virker som om de fleste som har svart i tråden faktisk jobber og nettopp derfor har mer penger. At du velger å jobbe kun 80% og tjener lite er ikke vår feil. Jeg er alene og har en lønn på 36 000,- i mnd. Barnebidrag på 3400 og dobbel barnetrygd. Jeg tjener godt og det er jeg glad for, men kom ikke å si at alt jeg (vi) gjør er å sitte hjemme på ræva. Det er IKKE alle som mottar penger fra staten! Anonymous poster hash: 6076e...779 velger ikke å kUN jobbe 80, men jeg får ikke mer. tar det jeg kan av ekstra. Men jeg vil nå eller det enn å gå på nav. by the way snakka jeg om det TS tok opp.... alenemødre, uten jobb. og alle pengene de får. iKKE de av dere som jobber og tjener pengene selv. Anonymous poster hash: f074f...a81
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #25 Skrevet 4. august 2013 Skulle ønske jeg var alenemor som mange av disse bloggerne. De shopper jo hele tida... Trygd må være godt betalt. Jeg kan ikke shoppe sånn som har mange års utdannelse (bachelor+master i anestesi)og jobber fullt. Anonymous poster hash: ae41c...50c Kan man ta master i anestesi? Det hadde jeg aldri trodd. Anonymous poster hash: beaa3...968 Snart master i anestesi hadde sneket seg ut. Alle spes i spl blir 2 årig master. Har 12 års ansiennitet som spl og har 24000 utbetalt. Må være deilig å være trygdet, ikke gjøre noe, og få like mye utbetalt. Eller forresten, da hadde jeg følt meg fullstendig nytteløs og som en snylter... Anonymous poster hash: ae41c...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå