Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 De siste månedene har jeg svettet av den minste ting. Når jeg skal ta ut ting fra oppvaskmaskinen f.eks, så drypper det bokstavelig talt svette fra meg og håret blir klissvått. Dette er slitsomt, har aldri vært sånn før :/ Noen som vet hva det kan være? Burde jeg være bekymret? Anonymous poster hash: 4f445...132
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Ta deg en tur til legen slik at du ikke går og bekymrer deg. Men for enkelte kan det være så enkelt at de mangler magnesium. For andre er det nok med noen få ganger til akupunktør for å bli kvitt slik svette. Trenger ikke være noe alvorlig, men ta en tur til legen likevel, og be om utvidede blodprøver for å se om du mangler noe. Anonymous poster hash: 1ca59...040
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Er du gravid? Overvektig? Ammer? Jeg er feit og svetter som en gris hele tiden, dårlig kombo med butikkyrke... Anonymous poster hash: 9efdf...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå