Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg skrev ett innlegg tidligere ang arvenavn, svigermor (frydhild) døde av kreft og vi vil kalle opp første jenta etter henne Likte Vega og Dropp alle "det er en øy" kommentarene. Bryr meg ikke om det:) Anonymous poster hash: 5594d...71e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Absolutt ikke fint. Anonymous poster hash: 9c043...b42
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Enig med siste. Ingen av de er fine syns jeg. Anonymous poster hash: 874b0...a05
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg synes navnet Vega er kjempeflott. Frydhild Vega ble ikke så bra.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Derfor jeg spør her, fordi jeg ikke vet om jeg liker det Anonymous poster hash: 5594d...71e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Frydhild er jeg 100% sikker på barnet selv ikke blir fornøyd med. Vega høres ut som en ungarsk stripper eller noe. Anonymous poster hash: abe4f...b47
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Helt forferdelig, for å være ærlig.. Beklager... Spesielt sammensetningen ble dårlig. Navnene i seg selv er nå en ting. Frydhild er ikke en stor favoritt, men dere kan ikke kalle opp med å bare bruke FR eller fryd-delen? Frøya, Frida osv? Vega er for meg ikke et navn. Sammen ble det veldig snålt synes jeg, de passet ikke sammen hverken stilmessig eller klangmessig. Lykke til med navnevalg:) Anonymous poster hash: 05c7f...664
soleia Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 (endret) Det er nok ein namnekombinasjon som kjem til å verte kommentert både framom og attom ryggen dykkar. Ville valgt eit litt meir alminneleg namn som kombinasjon og berre brukt eit av desse namna. Endret 4. august 2013 av soleia
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Frydhild er jeg 100% sikker på barnet selv ikke blir fornøyd med. Vega høres ut som en ungarsk stripper eller noe. Anonymous poster hash: abe4f...b47 Helst liker jeg å tro at min datter ville vært stolt over å bære farmoren sitt navn, som var en fantastisk kvinne. Men som desverre døde av kreft! Anonymous poster hash: 5594d...71e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Frydhild er fint, Vega har jeg aldri hørt... Vega er litt sånn vegas eller et eller annet i space... Anonymous poster hash: 9e658...e8d
Boulengerina Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Ville brukt ett av navnene:) spar heller det andre til nr 2 dersom det blir en jente;) frydhild er nok bare en vanesak (til deg som mente at hun kom til å bli misfornøyd med navnet) akkurat som Gunhild, Svanhild, osv.
soleia Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Frydhild kan jo vere litt kult, men står seg kanskje like godt åleine? Eller saman med eit namn litt meir i den tradisjonelle gata. Frydhild Marie Frydhild Oline Frydhild Helene, Malene, Othilie, Cecilie osv
Von Hertelhofen Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Det er visst bare jeg som digger navnet! Det var en herlig og skrullete kombinasjon. Det er så rart at det blir både fint og kult
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Din datter vil jo dessverre ikke få noe eget forhold til sin farmor, så hun vet bare via andre at hun var et flott menneske. Fint å ha noe etter henne, men et navn mange vil reagere på, og som hun selv sannsynligvis ikke kommer til å like noe særlig, tror jeg blir mer en belastning enn en glede for henne. Anonymous poster hash: 3acdc...803
Oslomama Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 Tror kanskje Frydhild kan bli litt for gammelt navn til et barn som er født i 2013/2014, men det er en god idè og bruke forbokstaven og finne et navn som ligner. Vega syns jeg personlig er et fint navn og kan godt brukes Frida Fia Frøydis Fillipa/Filippa Freja/Freya Bruk fantasien, kanskje noe som minner om din svigermor istede? Håper dere finner ut av det, lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 Jeg synes ikke det var så galt jeg vi tenker også på navn i frydhild-gaten Anonymous poster hash: def5e...e4e
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 4. august 2013 #18 Skrevet 4. august 2013 Frydhild er jeg 100% sikker på barnet selv ikke blir fornøyd med. Vega høres ut som en ungarsk stripper eller noe. Anonymous poster hash: abe4f...b47 Helst liker jeg å tro at min datter ville vært stolt over å bære farmoren sitt navn, som var en fantastisk kvinne. Men som desverre døde av kreft! Anonymous poster hash: 5594d...71e Det er meget mulig at hun blir veldig stolt når hun blir voksen, men som 7-17 åring vil jeg tro at det er fare for at hun ser på navnet som en hemsko. Husker at jeg leste i et intervju med Herborg Kråkevik at hun hatet navnet sitt da hun var ung og ønsket at hun het noe mer vanlig. Nå har vel navnetrenden endret seg noe siden hun var ung, spesielle navn er mer vanlig, men likevel tror jeg kanskje Frydhild er litt mye av det gode Jeg syns navnet var flott, men likte ikke sammensetningen Frydhild Vega.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #19 Skrevet 4. august 2013 Kombinasjonen hørtes ut som en tegneseriefigur. Anonymous poster hash: aafcf...d2c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #20 Skrevet 4. august 2013 Dytt Anonymous poster hash: 5594d...71e
☆☆☆ Skrevet 4. august 2013 #21 Skrevet 4. august 2013 Kvar for seg greie namn, men kombinasjonen var ikkje heilt bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå