Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Helt vilt, men 95% av gangene jeg er ute og kikker litt i klesbutikker, så blir jeg spurt av andre kunder om jeg jobber der og kan hjelpe dem. Skjer jo ikke på hver butikk, men for hver handletur, så blir jeg stort sett spurt Anonymous poster hash: 371f9...52c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Hehe bruker å skje med meg også. Ikke på klesbutikk riktignok, men i stort sett alle andre butikker. Til og med mat butikken der de går i uniformer... Er ikke helt sikker på hva det er jeg utstråler. Men jeg prøver da å hjelpe så godt jeg kan, opplyser samtidig at jeg IKKE jobber der Anonymous poster hash: 0672f...913
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Hehe. Jeg pleier å hjelpe de som ser ut som de trenger hjelp, på nærbutikken her. Jeg er jo kjent:) Anonymous poster hash: 6adc1...d3d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Helt vilt, men 95% av gangene jeg er ute og kikker litt i klesbutikker, så blir jeg spurt av andre kunder om jeg jobber der og kan hjelpe dem. Skjer jo ikke på hver butikk, men for hver handletur, så blir jeg stort sett spurt Anonymous poster hash: 371f9...52c Kanskje du ser på klærne på en sånn måte at det ser ut som du f.eks. rydder eller noe. Kanskje flink til å brette dem pent sammen igjen etter deg? Anonymous poster hash: a5b7e...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå