Gå til innhold

Shape up app

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har reagert på denne? Den regner jo feil på kaloriinnholdet og viser mer enn det som er reelt (tenker da på scanne-funksjonen).

Anonymous poster hash: 77048...a20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, gjør det? Det har jeg ikke sjekket, har bare tatt for god fisk at det er riktig.

Anonymous poster hash: 3f75a...9e2

Skrevet

Det kan ikke være mye feil, jeg har gått ned 25kg ved å slavisk følge den :)

Skrevet

Hvor lang tid har du brukt på det? Gleder meg til det begynner å gi resultat:)

Skrevet

Hvor lang tid har du brukt på det? Gleder meg til det begynner å gi resultat:)

Brukte den appen samt jogget 5km tre ganger i uka fra januar til juni, hatt pause nå i ferien men skal igang igjen til uka, har 15kg igjen :)

Skrevet

Hvor lang tid har du brukt på det? Gleder meg til det begynner å gi resultat:)Anonymous poster hash: 3f75a...9e2

Brukte den appen samt jogget 5km tre ganger i uka fra januar til juni, hatt pause nå i ferien men skal igang igjen til uka, har 15kg igjen :)

Wow, godt jobba!:)

Skrevet

Det er nok en del. Har selv regnet ut og i tillegg dobbelsjekket med kostplanlegger.no sin.

Selvsagt har du gått ned når den viser et høyere kaloriinnhold enn det som er reelt! Da får du jo i deg mindre kalorier. Eksempler er bris farris og mørk sjokolade.

Anonymous poster hash: 77048...a20

Skrevet

Det er feil på noen matvarer, greit å dobbeltsjekke mot varedeklarasjonen første gang du registrerer/skanner en ny matvare.

Det er så vidt jeg vet mange av matvarene som er registrert av brukere, og de er tydeligvis ikke kvalitetssikret.

Jeg synes allikevel det er lite feil.

Skrevet

Har akkurat oppdaget den og eeeelsker den! En ting jeg lurer på; dersom man er så skamløs og bruker halvfabrikata (f.eks Toro meksikansk gryterett). Når jeg leter opp denne gryteretten, må jeg i tillegg lete opp kjøttdeigen eller tar kaloriinnholdet utgangspunkt i ferdig resultat inkl det man tilsetter?

Skrevet

Har akkurat oppdaget den og eeeelsker den! En ting jeg lurer på; dersom man er så skamløs og bruker halvfabrikata (f.eks Toro meksikansk gryterett). Når jeg leter opp denne gryteretten, må jeg i tillegg lete opp kjøttdeigen eller tar kaloriinnholdet utgangspunkt i ferdig resultat inkl det man tilsetter?

Hmm, det har jeg ikke tenkt på for jeg bruker aldri halvfabrikata. Men slenger meg på for nå ble jeg litt nysgjerrig ;)

Skrevet

Hvor lang tid har du brukt på det? Gleder meg til det begynner å gi resultat:)Anonymous poster hash: 3f75a...9e2

Wow, godt jobba!:)Anonymous poster hash: 3f75a...9e2

Jo takk! Det er ikke akkurat enkelt å prøve å være sporty når man ikke er det, hehe! Og må legge til at alle disse kg er vekt jeg la på meg under sv.skap, innbiller meg at det er litt lettere å gå det ned da...? Må jo for å komme inn i mine vanlige klær igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...