Gjest Vinglepetrine Skrevet 4. august 2013 #1 Del Skrevet 4. august 2013 Noen som har bestemt seg for navn enda da? Her blir det nok Ellie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eneleh_ Skrevet 4. august 2013 #2 Del Skrevet 4. august 2013 Det ser ut som vi faller på Viljar. Men vi har akkurat funnet ut av det, så vi holder fortsatt på å smake litt på navnet! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetrine Skrevet 4. august 2013 #3 Del Skrevet 4. august 2013 Det ser ut som vi faller på Viljar. Men vi har akkurat funnet ut av det, så vi holder fortsatt på å smake litt på navnet! :-) Viljar er veldig fint. Jeg kjenner en liten Vinjar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღ adealsadeal ღ Skrevet 4. august 2013 #4 Del Skrevet 4. august 2013 Her blir det Marie, etter min mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilja_ Skrevet 5. august 2013 #5 Del Skrevet 5. august 2013 Her falt valget tilslutt på Ella Konstanse. Oppkalt etter to oldemødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlejente Skrevet 5. august 2013 #6 Del Skrevet 5. august 2013 ulrik eller maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 5. august 2013 #7 Del Skrevet 5. august 2013 Her blir det enten Filip eller Adrian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 5. august 2013 #8 Del Skrevet 5. august 2013 Min lille prins skal hete Nathaniel det har jeg visst i mange år.. Hehe.. Så håper det passer han, når han kommer, hvis ikke blir det verre:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.surrehue Skrevet 6. august 2013 #9 Del Skrevet 6. august 2013 Her blir ikke navn bestemt før den lille er ute. Vi vil se og bli litt kjent med den lille for å se om vi finner et navn som passer, men har laget en liste over navn som er aktuelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlejente Skrevet 6. august 2013 #10 Del Skrevet 6. august 2013 Jipppi her blir det en Ulrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eneleh_ Skrevet 6. august 2013 #11 Del Skrevet 6. august 2013 Gratulerer, Perlejente! Så kjekt at du endelig fikk vite det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karma! Skrevet 6. august 2013 #12 Del Skrevet 6. august 2013 Klarer virkelig ikke bestemme meg (oss hehe). Med de to forrige var det klart lenge før de var laget. Denne ungen kommer ganske uplanlagt og brått på så kanskje macgyver eller houdini? :-p De andre to har et gammelt dansk navn og et gammelt svensk navn, begge begynner på samme bokstav og ingen av navnene er spesielt vanlige. Hvordan "toppe" det liksom.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlejente Skrevet 6. august 2013 #13 Del Skrevet 6. august 2013 Karms; Vil du røpe det danske navnet? Hele min familie er dansk, så fikk jo hundrevis av forslag på danske navn Får du gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flykræsj Skrevet 7. august 2013 #14 Del Skrevet 7. august 2013 Synes navn er vanskelig jeg. Har et par tre navn som vi driver og "smaker" litt på. Personlig liker jeg litt tradisjonelle, skandinaviske navn som ikke troner på navnetoppen. I hverfall det vi valgte til gutten vår på 2 år. Denne gangen blir det jente, og tenkte det var enklere med jentenavn, men nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siigmitz Skrevet 8. august 2013 #15 Del Skrevet 8. august 2013 Lilletrille her skal hete Emily <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanabebi86 Skrevet 10. august 2013 #16 Del Skrevet 10. august 2013 Her blir det nok Fabian:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såg87 Skrevet 12. august 2013 #17 Del Skrevet 12. august 2013 Vi har et par navn som vi vurderer. Jeg liker godt Hannah Amelia, mens mannen holder en liten knapp på Tiril. Jeg syns også navnet Noelle er veldig fint, og det passer jo ekstra godt til en desember-/julejente (har termin 22.) Men det er enda god tid til å bestemme seg, heldigvis;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 12. august 2013 #18 Del Skrevet 12. august 2013 Her blir det ei lita Aurora <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dailis Skrevet 15. august 2013 #19 Del Skrevet 15. august 2013 Vurderer Phillip og Victor. Og blir vi ikke enige må vi prøve om de går sammen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karma! Skrevet 22. august 2013 #20 Del Skrevet 22. august 2013 Karms; Vil du røpe det danske navnet? Hele min familie er dansk, så fikk jo hundrevis av forslag på danske navn Får du gutt eller jente? Ganske så typisk dansk navn så du har nok fått det i forslag. Kjenner ingen hvor jeg bor som heter det og vil helst forbli anonym Vi er nede i to navn, men for alt jeg vet kan det bli noe helt annet innen han kommer ut. Foreløpige er det Frikk og Torjus det står mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlejente Skrevet 22. august 2013 #21 Del Skrevet 22. august 2013 Frikk og Torjus er jo herlige navn da Men jeg liker Frikk aller best :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 23. august 2013 #22 Del Skrevet 23. august 2013 Oi, navn ja! Tenker på oliver, Kasper eller Noah... Er ikke helt sikker, føler jeg nesten må se han først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karma! Skrevet 23. august 2013 #23 Del Skrevet 23. august 2013 Oliver er kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitenSpire89 Skrevet 25. august 2013 #24 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg liker navnene: Matheo, Nathaniel Carmen, Olivia :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malefica Skrevet 26. august 2013 #25 Del Skrevet 26. august 2013 Julie, Ellinor eller Oda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå