Gå til innhold

Navn på desemberbarna


Gjest Vinglepetrine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ser ut som vi faller på Viljar.

Men vi har akkurat funnet ut av det, så vi holder fortsatt på å smake litt på navnet! :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetrine

Det ser ut som vi faller på Viljar.

Men vi har akkurat funnet ut av det, så vi holder fortsatt på å smake litt på navnet! :-) 

Viljar er veldig fint. Jeg kjenner en liten Vinjar  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lille prins skal hete Nathaniel :) det har jeg visst i mange år.. Hehe.. Så håper det passer han, når han kommer, hvis ikke blir det verre:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir ikke navn bestemt før den lille er ute. Vi vil se og bli litt kjent med den lille for å se om vi finner et navn som passer, men har laget en liste over navn som er aktuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer virkelig ikke bestemme meg (oss hehe). 

Med de to forrige var det klart lenge før de var laget. Denne ungen kommer ganske uplanlagt og brått på så kanskje macgyver eller houdini? :-p

 

De andre to har et gammelt dansk navn og et gammelt svensk navn, begge begynner på samme bokstav og ingen av navnene er spesielt vanlige. Hvordan "toppe" det liksom.. ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karms; Vil du røpe det danske navnet? Hele min familie er dansk, så fikk jo hundrevis av forslag på danske navn :)

Får du gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flykræsj

Synes navn er vanskelig jeg. Har et par tre navn som vi driver og "smaker" litt på. Personlig liker jeg litt tradisjonelle, skandinaviske navn som ikke troner på navnetoppen. I hverfall det vi valgte til gutten vår på 2 år. Denne gangen blir det jente, og tenkte det var enklere med jentenavn, men nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et par navn som vi vurderer. Jeg liker godt Hannah Amelia, mens mannen holder en liten knapp på Tiril. Jeg syns også navnet Noelle er veldig fint, og det passer jo ekstra godt til en desember-/julejente (har termin 22.) Men det er enda god tid til å bestemme seg, heldigvis;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karms; Vil du røpe det danske navnet? Hele min familie er dansk, så fikk jo hundrevis av forslag på danske navn :)

Får du gutt eller jente?

 

Ganske så typisk dansk navn så du har nok fått det i forslag. Kjenner ingen hvor jeg bor som heter det og vil helst forbli anonym ;)

 

Vi er nede i to navn, men for alt jeg vet kan det bli noe helt annet innen han kommer ut. Foreløpige er det Frikk og Torjus det står mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, navn ja! Tenker på oliver, Kasper eller Noah... Er ikke helt sikker, føler jeg nesten må se han først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker navnene: Matheo, Nathaniel

 

                              Carmen, Olivia

 

 

                                 :wub: :wub: :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...