Gå til innhold

Dere som giftet dere på tinghuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere på dere? Hvit kjole? Lang/kort?

Anonymous poster hash: c53ba...330
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En helt vanlig brudekjole.

Anonymous poster hash: 5e38a...9a3

Skrevet

En helt vanlig brudekjole.

Anonymous poster hash: 5e38a...9a3

Vi skal gjøre det i hemmelighet så da blir det nok "litt mye". (skal videre på tur etterpå) Flere?

Skrevet

Fant meg en pen hvit blonde kjole til 700 kroner :) I en vanlig butikk.

Skrevet

Bunad.

Anonymous poster hash: 1d2c5...dc3

Skrevet

Brudekjole.

Anonymous poster hash: c2dfd...ffe

Skrevet

Skjørt og topp

Anonymous poster hash: 74f7b...fbb
Skrevet

Takk for svar! Vil pynte meg, men i akkurat være "stivpyntet".

Skrevet

Hadde på meg en vanlig helt enkel brudekjole :)

Skrevet

Personlig synes jeg ikle brudekjole egner seg på tinghuset. Men stort sett alt annet. Selv hadde vi det ganske uformelt, men jeg hadde en pen sommerkjole og mannen hadde dress med en stilig hvit skjorte og sølvslips.

Anonymous poster hash: 4d8cc...a09

Skrevet

Lekker hvit selskapskjole som fint kunne vært solgt som brudekjole og. Var gravid i 8 mnd så var bare happy jeg fant noe lekkert. Får kun mager som gravid så var ikke en uformelig klump. Hehe .

Skrevet

Brudekjole og dress hadde vi.

Sett alt fra vanlig hverdagsklær til de flotteste brudekjoler :)

Anonymous poster hash: 584a5...eca
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Personlig synes jeg ikle brudekjole egner seg på tinghuset. Men stort sett alt annet. Selv hadde vi det ganske uformelt, men jeg hadde en pen sommerkjole og mannen hadde dress med en stilig hvit skjorte og sølvslips.

For noe tull! Selvfølgelig kan man ha brudekjole om man gifter seg på tinghuset! Er man ikke like mye gift om man gifter seg på tinghuset, mener du? Er det ikke en like stor festdag for de som gifter seg?

Skrevet

Jeg var feit da vi giftet oss og nektet å klemme meg inni stiv kjole. Valgte en sort kjole i silkestoff som var romslig nok for kroppen. Mannen hadde en vanlig dress. Synes ikke klærne er det viktigste! Hadde ikke så mange gjester, enkel middag og kaker, ingen fest. Men koselig var det :)

Skrevet

For noe tull! Selvfølgelig kan man ha brudekjole om man gifter seg på tinghuset! Er man ikke like mye gift om man gifter seg på tinghuset, mener du? Er det ikke en like stor festdag for de som gifter seg?

Stått opp med feil bein i dag? For en latterlig person du er om du får hetta av at noen mener noe annet enn deg!

JEG mener brudekjole er forbeholdt kirke. Det har med tradisjon å gjøre... Om du gifter deg i hvit brudekjole eller undertøy er meg revnende likegyldig.

HI ber om meninger, jeg sier min. Du kan si din, og deretter tar hun sitt eget valg.

Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

Hadde en nydelig selskapskjole og mannen dress :) 

Stor fest etterpå med over 80 gjester, men følte meg pyntet nok :) 

Syntes hvit brudekjole hører kirken til, men alle får velge som de vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...