Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Har vært plaget av maserier i lang tid. Disse gjør magen min knall hard å ta på, og jeg har vondt nederst i magen og nederst i ryggen. I dag er noe annerledes, etter langt "oppholdt" fra maseriene med bare kynnere. HELE magen er knallhard (altså ikke bare nederst som med maseriene, som jeg har vært på sykehuset for tidligere) og jeg har vondt i hele magen fra nederst til like under puppene, og i ryggen, i tillegg til at det går nedover lårene. Jeg har til og med vondt i nakken og hodet når det står på. Varer i cirka ett minutt, men er ikke regelmessig (ennå??). Er såpass nære termin at noen telefon til sykehuset ikke er nødvendig ennå tenker jeg, men ville spørre dere om dere kjenner dere igjen på noen måte? Anonymous poster hash: 3f317...ea6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Riene satt i ryggen Anonymous poster hash: eee26...c4c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Jeg vet ikke. Da må jeg spørre min mor. Anonymous poster hash: 8c6df...539
*Lissi* Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Riene mine satt i magen. Og ved 3 av fødslene kjente jeg det i lårene også. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Lårene!! Huff Anonymous poster hash: 3679a...4ac
Kanutten83 Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Riene mine har sittet i korsryggen alle 3 gangene heldigvis da jeg takler smerter i magen svært dårlig
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Mest i korsryggen og nedover lårene, men også litt i magen. Anonymous poster hash: ce106...12e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Satt hovedsakelig i ryggen, men kjente det innimellom i magen også. Anonymous poster hash: 29215...9ce
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Ved 4 av 5 fødsler satt smertene i korsryggen. Den siste satt de i magen. Verste smerter EVER!!! :/ Anonymous poster hash: 6ef4d...c9a
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Satt i korsryggen, heldigvis. Håper jeg slipper å oppleve de i magen, for det må være helt forferdelig..
Mamsen<3 Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Jeg hadde riene nederst i magen. Andre gang, ved setefødsel kom noen litt i korsryggen.
Mamsen<3 Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Satt i korsryggen, heldigvis. Håper jeg slipper å oppleve de i magen, for det må være helt forferdelig.. Ikke nødvendigvis, jeg vil tro ryggen er verre. første fødsel trengte jeg ikke smertelindring. Eneste ulempen er at de ikke klarer å scanne riene mine.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Magen Anonymous poster hash: 72919...dea
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 De satt som kniver i korsryggen. Følte meg helt invalidisert av de, klarte knapt å bevege meg på slutten. Anonymous poster hash: 90370...576
Linn2007 Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 Magen. Utrolig rart at det er ulikt hos forskjellige! Jeg spurte jordmor under fødsel om det virkelig var tilfelle at noen ble massert på ryggen under riene,da det virket helt utenkelig for meg.
DaTuMa Skrevet 4. august 2013 #18 Skrevet 4. august 2013 Har vært plaget av maserier i lang tid. Disse gjør magen min knall hard å ta på, og jeg har vondt nederst i magen og nederst i ryggen. I dag er noe annerledes, etter langt "oppholdt" fra maseriene med bare kynnere. HELE magen er knallhard (altså ikke bare nederst som med maseriene, som jeg har vært på sykehuset for tidligere) og jeg har vondt i hele magen fra nederst til like under puppene, og i ryggen, i tillegg til at det går nedover lårene. Jeg har til og med vondt i nakken og hodet når det står på. Varer i cirka ett minutt, men er ikke regelmessig (ennå??). Er såpass nære termin at noen telefon til sykehuset ikke er nødvendig ennå tenker jeg, men ville spørre dere om dere kjenner dere igjen på noen måte? Anonymous poster hash: 3f317...ea6 Hadde det akkurat som du beskriver for to dager siden. Det varte totalt i 12 timer og så gikk det over. Har ikke kjent et pip siden da. Hos meg kom smertene av at hodet gikk helt ned i bekkenet og mest sannsynlig festet seg. Magen ser helt anderledes ut og er blitt mye mindre. Jeg trodde at hode hadde festet seg allerede, men der tok vi feil Jeg er annengangs og trodde jeg hadde begynt med rier. Men som du sier, ingen vits å ringe tidlig uansett.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 4. august 2013 #19 Skrevet 4. august 2013 Magen. Utrolig rart at det er ulikt hos forskjellige! Jeg spurte jordmor under fødsel om det virkelig var tilfelle at noen ble massert på ryggen under riene,da det virket helt utenkelig for meg. Åå, det var helt utrolig deilig å bli "massert" i ryggen. Han trykket vel bare hele knytteneven inn på punktet der smerten satt tilslutt, og det var skikkelig god smertelindring for meg.
BareMas Skrevet 4. august 2013 #20 Skrevet 4. august 2013 Hofter og lår. Gikk å venta på at det skulle kjennes i magen(for det var slik jeg trodde det skulle vær), og BANG!! Der satte pressriene inn!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #21 Skrevet 4. august 2013 Rygg og mage. Som heftige mensensmerter. Anonymous poster hash: f56b4...be2
2 prinser <3 Skrevet 4. august 2013 #22 Skrevet 4. august 2013 Kun magen, kjennte ingen ting i ryggen
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #23 Skrevet 4. august 2013 Syns jeg kunne kjenne at de satt i livmorhalsen jeg.. Er det vanlig tro..? Anonymous poster hash: f59a6...b73
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #24 Skrevet 4. august 2013 Magen og rumpa begge gangene. Syntes det kjentes mer som mageknip fra helvete enn menssmerter som andre nevner. Vi opplever det alle ganske forskjellig tror jeg Anonymous poster hash: 6944e...4e3
Mallings Skrevet 4. august 2013 #25 Skrevet 4. august 2013 Jeg husker ikke, enda jeg har fundert over dette flere ganger!! Husker bare at det vat jæ&$@ vondt. Styrtfødsel da, så gikk fort over... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå