Gå til innhold

Blir dette navnet stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry for nok en navnetråd. Litt rådløs bare. Ungen i magen skal hete Sebastian og fars etternavn. Hadde lyst å gjøre en fin gest og oppkalle min døde bestefar som mellomnavn. Samtidig vil jeg ikke risikere at han blir ertet for sitt gammelmodige mellomnavn. Sebastian Berner. Går det an? Det blir vel mest brukt på papiret siden fornavnet er så langt i seg selv :)

Anonymous poster hash: 2d2a7...181

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sebastian Berner. Berner Sennen.

HAHA! :D

Anonymous poster hash: 02799...b47
Skrevet

Jeg synes det var fint og rett så fornemt. :)

Skrevet

Jeg synes det ble veldig stilig, jeg.

Anonymous poster hash: 69421...eaa
Skrevet

Så idiotisk å le av det!-det er faktisk en av de bedre sammensetningene jeg har lest her inne på utrolig lenge!

-Det var veldig fint, og det synes jeg absolutt du skal gjøre!

Skrevet

Tusen takk :) Betyr mye for meg å kalle han opp, samtidig vil man jo ikke ha et navn folk rynker på nesa av. Om han ever skulle blitt kjendis kunne han jo også brukt det som kunstnernavn ;) Etternavnet begynner på S og passer bra til, orker ikke si det da jeg nok blir gjenkjent.

Skrevet

Ville heller hatt Berner først, likte ikke Sebastian noe særlig.

Anonymous poster hash: b66e0...bf8

Skrevet

Å Berner er kult !

Flott navn ! :)

Skrevet

Kjør på! Jeg har en Sebastian Daniel (Daniel er pappan sitt navn). Bruker bare det første navnet da. 

Skrevet

Berner er dritstygt på min dialekt, kanskje noe å tenke på? :P

Anonymous poster hash: 67c65...920
Skrevet

Jeg gav min sønn mellomnavnet Adelsten etter min oldefar. Mange rynker på nesen når de hører det, men jeg bryr meg ikke. Jeg liker det, liker betydningen og hva det hqr betydd for meg og min familie. Synes Berner var et fint og spesielt navn som du godt kan gi barnet ditt :)

Anonymous poster hash: f3f18...9fc

Skrevet

Likte det!:)

Anonymous poster hash: b1c09...2aa

Skrevet

Med dagens navn og sammensetninger er ikke Sebastian Berner det jeg ville rynket på nesen av. Eller kanskje hvis du bodde i bygda mi i Nord-Norge ;)

Anonymous poster hash: dc9b9...d3b
Skrevet

Jeg synes Berner var fint jeg. Skal begge navnene brukes sammen, eller skal navn nr 2 bare være på papiret?

Skrevet

Kjempefint, ville brukt det var jeg deg :)

Skrevet

ER DRITTLEI ALLE NAVNTRÅDER HER INNE.

TIL OPPLYSNING ER DET ET EGET FORUM FOR DETTE HER INNE SOM HETER NAVNEDEBATTEN, GÅ HELLER INN DER PLEASE!!!!

Anonymous poster hash: 2f568...30c
Skrevet

Go for it! Synes ikke det var ille i det hele tatt. :)

Skrevet

Jeg likte Sebastian Berner. Men Berner Sebastian synes jeg hadde en bedre klang... Berner kan høres litt ut som et etternavn (ikke alle er kjent med Berner som et fornavn, jeg ville tippet etternavn). 

Anonymous poster hash: ec4c5...251
Skrevet

Jeg synes det er stilig. :)

Skrevet

Kjempefint! :) :)

Skrevet

TIL OPPLYSNING ER DET ET EGET FORUM FOR DETTE HER INNE SOM HETER NAVNEDEBATTEN, GÅ HELLER INN DER PLEASE!!!!

Jeg liker noen navnetråder innimellom, jeg.

Anonymous poster hash: e478f...3ab

Skrevet

Et av de bedre navnene jeg har hørt! Go for it!

Anonymous poster hash: 0b323...fbb

Skrevet

Tusen takk for hyggelige svar. Har smakt på det en stund nå og bestemt oss for å gå for det, nord-norge eller ei ;) Hyggelig å få så mange positive reaksjoner, om alle her hadde vært negative hadde jeg nok droppet det. Om det er mest på papiret, klinger bedre omvendt osv, bryr jeg meg ikke om. Viktigste er at jeg får oppkalle min bestefar og dermed får litt av min slekt med i navnet :) HI

Skrevet

Jeg liker noen navnetråder innimellom, jeg.

Anonymous poster hash: e478f...3ab

Sorry altså, jeg vet. Synes bare det er så dødt på de andre stedene i forhold til her. Og det hastet litt, ettersom jeg tenkte å fortelle det til familien på middagen idag :) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...