Gå til innhold

Erfaring med elektrisk tannbørste til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 65ea4...a2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt oral B siden gutten var 3 år. Overgangen fra vanlig tannbørste gikk veldig bra!

Føler vi får rengjort tennene mye bedre enn vi gjorde med vanlig tannbørste. Det er ikke antydning til verken hull eller misfarging på tennene. En hvit perlerad:-)

Jeg anbefaler det! Husk å bruk de små børstehodene beregnet for små barnetenner:-)

Skrevet

Har brukt oral B siden gutten var 3 år. Overgangen fra vanlig tannbørste gikk veldig bra!

Føler vi får rengjort tennene mye bedre enn vi gjorde med vanlig tannbørste. Det er ikke antydning til verken hull eller misfarging på tennene. En hvit perlerad:-)

Jeg anbefaler det! Husk å bruk de små børstehodene beregnet for små barnetenner:-)

Samme her! Føler meg trygg på at tennene hans faktisk blir rene og alle flater blir pusset :) At det i tillegg lager lyd etter man har pusset lenge nok hjelper ungen å holde på tålmodigheten.
Skrevet

Enig! Og ungene mine syntes det var morsomt, så det var bråslutt på å nekte å pusse tenner etter at vi fikk denne.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Meget god erfaring med elektrisk tannbørste til barna. Føler at tennene blir renere, også på de litt vanskelig tilgjengelige stedene, med el-børste enn med vanlig tannbørste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...