Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

mann, that is!

Etter å ha funnet en fantastisk kjoleside med masse kule retrokjoler gjør jeg som jeg ofte gjør - lager en ønskeliste og "liksomkjøper" (legger i handlevogn og drømmer om å trykke checkout). Gubben spør om jeg kan gå og hente noe til han, og i den tiden jeg er borte har han betalt handlekurven min :D

"Jeg ville gjøre noe koselig for deg. Du har jobbet så hardt i det siste." Yup, noen skal få seg en skikkelig takk i kveld ;)

Endret av mama foodie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søøøøt! :)

Sånne menn liker vi!

Skrevet

aaawww 

for en herlig mann :)

Skrevet (endret)

ja jeg har vært heldig der :D 

Nå er det min tur, så det er fram med vaskefilla og støvsugeren. Huset skal endevendes! 

Endret av mama foodie
Skrevet

Nå er det min tur, så det er fram med vaskefilla og støvsugeren. Huset skal endevendes!

Ha ha :D

Jeg var nå helt sikker på at det siste som skulle frem i kveld som takk var vaskefilla. ;)

Skrevet

Jeg var nå helt sikker på at det siste som skulle frem i kveld som takk var vaskefilla. ;)

:D Haha! Nå måtte jeg lese det en gang til og le høyt for meg selv. Vaskefilla kom fram dagen etter jeg viste min takknemlighet :D

Skrevet

:D Haha! Nå måtte jeg lese det en gang til og le høyt for meg selv. Vaskefilla kom fram dagen etter jeg viste min takknemlighet :D

Enda godt :D

Og jeg må starte å lese datoen på innlegg ;)

Skrevet

Enda godt :D

Og jeg må starte å lese datoen på innlegg ;)

Det blir fort artigere om man ikke gjør det :D

Skrevet

Verdens beste damer har en tendens til å få verdens beste menn. Som man reder, ligger man. Det er så deilig når praksis stemmer med teori :D

Gjest sug lut
Skrevet

Verdens beste damer har en tendens til å få verdens beste menn. Som man reder, ligger man.

Har flere paller med ting å utsette på det utsagnet. Men kan nøye meg med å si at i dette tilfellet har det nok stemt, ja ;)

Skrevet

Tenk at alle verdens beste damer holder til på krangle! :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Åh, fikk en følelse av hverdagslykke her nå :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...