ms.Pond Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 (endret) mann, that is! Etter å ha funnet en fantastisk kjoleside med masse kule retrokjoler gjør jeg som jeg ofte gjør - lager en ønskeliste og "liksomkjøper" (legger i handlevogn og drømmer om å trykke checkout). Gubben spør om jeg kan gå og hente noe til han, og i den tiden jeg er borte har han betalt handlekurven min "Jeg ville gjøre noe koselig for deg. Du har jobbet så hardt i det siste." Yup, noen skal få seg en skikkelig takk i kveld Endret 3. august 2013 av mama foodie
ms.Pond Skrevet 4. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2013 (endret) ja jeg har vært heldig der Nå er det min tur, så det er fram med vaskefilla og støvsugeren. Huset skal endevendes! Endret 4. august 2013 av mama foodie
Gjest Ziva Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 ja jeg har vært heldig der Nå er det min tur, så det er fram med vaskefilla og støvsugeren. Huset skal endevendes! Ha ha Jeg var nå helt sikker på at det siste som skulle frem i kveld som takk var vaskefilla.
ms.Pond Skrevet 4. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2013 ja jeg har vært heldig der Nå er det min tur, så det er fram med vaskefilla og støvsugeren. Huset skal endevendes! Ha ha Jeg var nå helt sikker på at det siste som skulle frem i kveld som takk var vaskefilla. Haha! Nå måtte jeg lese det en gang til og le høyt for meg selv. Vaskefilla kom fram dagen etter jeg viste min takknemlighet
Gjest Ziva Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 ja jeg har vært heldig der Nå er det min tur, så det er fram med vaskefilla og støvsugeren. Huset skal endevendes! Ha ha Jeg var nå helt sikker på at det siste som skulle frem i kveld som takk var vaskefilla. Haha! Nå måtte jeg lese det en gang til og le høyt for meg selv. Vaskefilla kom fram dagen etter jeg viste min takknemlighet Enda godt Og jeg må starte å lese datoen på innlegg
ms.Pond Skrevet 4. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2013 ja jeg har vært heldig der Nå er det min tur, så det er fram med vaskefilla og støvsugeren. Huset skal endevendes! Ha ha Jeg var nå helt sikker på at det siste som skulle frem i kveld som takk var vaskefilla. Haha! Nå måtte jeg lese det en gang til og le høyt for meg selv. Vaskefilla kom fram dagen etter jeg viste min takknemlighet Enda godt Og jeg må starte å lese datoen på innlegg Det blir fort artigere om man ikke gjør det
Iiiiik Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Verdens beste damer har en tendens til å få verdens beste menn. Som man reder, ligger man. Det er så deilig når praksis stemmer med teori
Gjest sug lut Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Verdens beste damer har en tendens til å få verdens beste menn. Som man reder, ligger man. Har flere paller med ting å utsette på det utsagnet. Men kan nøye meg med å si at i dette tilfellet har det nok stemt, ja
ms.Pond Skrevet 6. august 2013 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2013 Tenk at alle verdens beste damer holder til på krangle!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Åh, fikk en følelse av hverdagslykke her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå