Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Bf har ikke hatt samvær med vårt barn på over 1.år, men han har fått seg samboer på det året han ikke har hatt noe samvær eller kontakt med barnet... Barnet er 2.år gammelt! Stiller ikke opp i bursdag,møter,ved sykdom,juletider,ferier,17.mai osv! Er det bare meg, eller er han meget egoistisk?! Anonymous poster hash: d9150...040
Bustetroll Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Det spørs jo helt på situasjonen ... Men rart er det jo..
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Han er et fjols. IKKE regn med ham, skaff deg et annet nettverk som barnet ditt kan ha glede av.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Skeptisimp: Situasjonen, hvordan da? Anonymous poster hash: d9150...040
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Ja, men han har sakt det fra før fødsel, at han skal bli bedre, men nå er det gått over 2.år og ingenting har hendt... I tilegg til at han har masse bidragsgjeld! Det nærmer seg jul, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?! Er redd han kontakter meg i jul ang samvær, og blir sur hvis vi er bortreist osv?! Barnet har ikke kontakt med noen av bf sin familie... Anonymous poster hash: d9150...040
Superdolly Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Begynn å skrive dagbok. Ikke legg inn masse følelser og adjektiver, men skriv helt kort ned hva han (ikke) gjør. For eksempel ikke gave til barnets bursdag, ikke kort eller telefon eller hilsen på noen måte. Da har du dokumentasjon dersom han en gang dukker opp og skylder på deg og krever masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå