Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jenta må ha vintersko, og det irriterer meg at det ikke engang står på siden om de er vanntett eller ikke. Står jo nesten ingenting om noen Her er ihvertfall linken http://www.footway.no/sko#!/varmeforet/barn/29 Anonymous poster hash: 3ab5d...14e
Gjest meg&mini Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Ikke UGG i hvertfall. Ecco er nok vanntette.
Elsker livet Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Forferdelig irriterende det der på den nettsiden.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Ikke UGG i hvertfall. Ecco er nok vanntette. UGG hadde jeg ikke vurdert uansett og ecco sine er jo svindyre... Tenkte noen til 400-500 kr..... Anonymous poster hash: 3ab5d...14e
3 i april Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 XXL har ofte tilbud på vintersko. På eurosko har de et merke som heter Ponny, tror de er ganske greie men aner ikke pris.Vet bare at de er billigere enn viking og Ecco. Skoringen har skofus, det er vel også et helt greit merke til en ok pris.
skjotta Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Ecco sine lekker myyye. Jeg har gått over til viking og er mye mer fornøyd. Og så det merket de selger på g sport... skogheim? De er ganske gode (jobber i barnehage)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Ja, hva er forskjell på de ulike Sorel-skoene,da? http://www.xxl.no/Root/Sko/Sko-barn-og-junior/Vintersko/c/140616 Anonymous poster hash: 3ab5d...14e
skjotta Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Sorel er veldig gode. Spesielt siden du kan ta ut "inner sokken" og tørke/vaske den...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Sorel er veldig gode. Spesielt siden du kan ta ut "inner sokken" og tørke/vaske den... Ja, men det var jo minst 3 forskjellige typer - hva er forskjellen?? Anonymous poster hash: 3ab5d...14e
skjotta Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Sorel er veldig gode. Spesielt siden du kan ta ut "inner sokken" og tørke/vaske den... Ja, men det var jo minst 3 forskjellige typer - hva er forskjellen?? Anonymous poster hash: 3ab5d...14e Kvalitet på stoffet og knepping/stramming (og dermed passform)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Sorel er veldig gode. Spesielt siden du kan ta ut "inner sokken" og tørke/vaske den... Ja, men det var jo minst 3 forskjellige typer - hva er forskjellen?? Anonymous poster hash: 3ab5d...14e Kvalitet på stoffet og knepping/stramming (og dermed passform) Ok, synes de virker så tung og klumpete, de sorel-skoene.... Anonymous poster hash: 3ab5d...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå