Gå til innhold

Sex og naboer i tomannsbolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nylig flyttet inn i vertikaldelt tomannsbolig og det er veldig lytt her. Jeg er ikke vant med naboer i det hele tatt, og vi har alltid hatt et ganske friskt sexliv. Nå kjenner jeg at dette med naboer som ligger vegg i vegg med oss hemmer meg veldig når vi skal ha sex. Jeg slapper ikke av, og prøver å holde enhver lyd inni meg, for jeg er sikker på at alt høres inn til de. Om jeg hører de så hadde det ikke brydd meg, for jeg synes det er helt naturlig, men jeg vil på en måte ikke plage de med våre lyder heller....

Hvordan takler dere slike situasjoner?

Anonymous poster hash: 92ce0...84e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nylig flyttet inn i vertikaldelt tomannsbolig og det er veldig lytt her. Jeg er ikke vant med naboer i det hele tatt, og vi har alltid hatt et ganske friskt sexliv. Nå kjenner jeg at dette med naboer som ligger vegg i vegg med oss hemmer meg veldig når vi skal ha sex. Jeg slapper ikke av, og prøver å holde enhver lyd inni meg, for jeg er sikker på at alt høres inn til de. Om jeg hører de så hadde det ikke brydd meg, for jeg synes det er helt naturlig, men jeg vil på en måte ikke plage de med våre lyder heller....

Hvordan takler dere slike situasjoner?

Det er så som så.. noen ganger slipper jeg alle hemninger å fyrer løs :P Andre ganger prøver jeg å holde igjen litt :) Men viser mindre hensyn når huset er fritt for barn ;)

Skrevet

Hvorfor ikke lage seg ett sex-rede i den motsatte enden av kåken ift naboen i såfall?

Skrevet

Hvorfor ikke lage seg ett sex-rede i den motsatte enden av kåken ift naboen i såfall?

Sex-rede faktisk. Jeg dauer!

Anonymous poster hash: 63ef1...2e0

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg gir vel egentlig beng. Regner med at naboene også har sex innimellom, de har i alle fall unger i alle rekkehusleilighetene rundt oss.

Skrevet

HI her:

Naboene er et par i 50 årene med to barn på 18 og 17 år. Har ikke hørt antydning til sex der inne, og det virker som om det er natta og mørkt fra kl. 22 hver eneste dag.. Kanskje derfor jeg synes det er ekstra ubehagelig...

Skrevet

Velg soverom lengst borte fra "felles-veggen" til dere selv. Hvis det ikke går, så sett i hvert fall senga bort fra veggen dere deler med naboen.

Ellers er det jo mulig å velge sofaen, eller andre steder hvor dere ikke oppholder dere en meter fra naboen ;)

Sørg for noe bakgrunsstøy, som radio, musikk, tv el.l., og kos dere:-)

Tviler på at paret i femtiårene noen gang vil banke på og be dere roe volumet på sengeaktivitetene :P

Anonymous poster hash: b9bc7...dc7

Skrevet

Jeg ambefaller at dere slutter med å ha sex siden dere lager så mye lytt. Det blir mye ubehagelig for femtiårene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...