Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #26 Skrevet 4. august 2013 Heltlykkelig: da er vi kanskje naboer; ) hehedet skal du ikke se bort ifra kanskje barna går i samme barnehage og blei litt nusgjerrig her...Kanskje vi alle er naboer, hehe. Jeg bor ca 10 min unna Moa retning Magerholm. Hehe Nå ble jeg veldig nysgjerrig. Si første bokstaven på stedet da dere som bor 10 min retning magerholm.. B . F.. eller E ? Jeg skjønner hva E F og B betyr, men hvorfor skriver dere ikke hele stedsnavnet? Anonymous poster hash: ed863...a9a
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. august 2013 #27 Skrevet 4. august 2013 Heltlykkelig: da er vi kanskje naboer; ) hehedet skal du ikke se bort ifra kanskje barna går i samme barnehage og blei litt nusgjerrig her...Kanskje vi alle er naboer, hehe. Jeg bor ca 10 min unna Moa retning Magerholm. Hehe Nå ble jeg veldig nysgjerrig. Si første bokstaven på stedet da dere som bor 10 min retning magerholm.. B . F.. eller E ? E her, men synes vi egentlig hører til B eller F. Du da? bor på E bodde på F før, men flyttet til E for 1,5 år siden. Har vel sett dere på kiwi da
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. august 2013 #28 Skrevet 4. august 2013 Heltlykkelig: da er vi kanskje naboer; ) hehedet skal du ikke se bort ifra kanskje barna går i samme barnehage og blei litt nusgjerrig her...Kanskje vi alle er naboer, hehe. Jeg bor ca 10 min unna Moa retning Magerholm. Hehe Nå ble jeg veldig nysgjerrig. Si første bokstaven på stedet da dere som bor 10 min retning magerholm.. B . F.. eller E ? E her, men synes vi egentlig hører til B eller F. Du da? bor på E bodde på F før, men flyttet til E for 1,5 år siden. Har vel sett dere på kiwi da
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 4. august 2013 #29 Skrevet 4. august 2013 Heltlykkelig: da er vi kanskje naboer; ) hehedet skal du ikke se bort ifra kanskje barna går i samme barnehage og blei litt nusgjerrig her...Kanskje vi alle er naboer, hehe. Jeg bor ca 10 min unna Moa retning Magerholm. Hehe Nå ble jeg veldig nysgjerrig. Si første bokstaven på stedet da dere som bor 10 min retning magerholm.. B . F.. eller E ? E her, men synes vi egentlig hører til B eller F.Du da? bor på E bodde på F før, men flyttet til E for 1,5 år siden. Har vel sett dere på kiwi da På Flisnes?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. august 2013 #30 Skrevet 4. august 2013 Heltlykkelig: da er vi kanskje naboer; ) hehedet skal du ikke se bort ifra kanskje barna går i samme barnehage og blei litt nusgjerrig her...Kanskje vi alle er naboer, hehe. Jeg bor ca 10 min unna Moa retning Magerholm. Hehe Nå ble jeg veldig nysgjerrig. Si første bokstaven på stedet da dere som bor 10 min retning magerholm.. B . F.. eller E ? Jeg skjønner hva E F og B betyr, men hvorfor skriver dere ikke hele stedsnavnet? Anonymous poster hash: ed863...a9a godt spørsmål egentlig. . Syns vel det var litt mer morsomt da
Gjest meg&mini Skrevet 4. august 2013 #31 Skrevet 4. august 2013 Heltlykkelig: da er vi kanskje naboer; ) hehedet skal du ikke se bort ifra kanskje barna går i samme barnehage og blei litt nusgjerrig her...Kanskje vi alle er naboer, hehe. Jeg bor ca 10 min unna Moa retning Magerholm. Hehe Nå ble jeg veldig nysgjerrig. Si første bokstaven på stedet da dere som bor 10 min retning magerholm.. B . F.. eller E ? Jeg skjønner hva E F og B betyr, men hvorfor skriver dere ikke hele stedsnavnet? Anonymous poster hash: ed863...a9a godt spørsmål egentlig. . Syns vel det var litt mer morsomt da Mye mer morsomt;D
Sisron Skrevet 4. august 2013 #32 Skrevet 4. august 2013 Jeg er fra Ålesund,vi planlegger et treff i august. Noen av oss på 2 tri er fra Ålesund,hiv dere med da :-)
Gjest meg&mini Skrevet 4. august 2013 #33 Skrevet 4. august 2013 Jeg er fra Ålesund,vi planlegger et treff i august. Noen av oss på 2 tri er fra Ålesund,hiv dere med da :-) Så koselig da:) Jeg er selv gravid.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #34 Skrevet 4. august 2013 Hvor gamle er deres barn da? Anonymous poster hash: ed863...a9a
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. august 2013 #35 Skrevet 4. august 2013 Har ei på snart 3 år og en på 4 mnd
Gjest meg&mini Skrevet 4. august 2013 #37 Skrevet 4. august 2013 Hvor gamle er deres barn da? Anonymous poster hash: ed863...a9a Din da?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #38 Skrevet 4. august 2013 Hvor gamle er deres barn da? Anonymous poster hash: ed863...a9a Din da?1 år. Anonymous poster hash: ed863...a9a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #39 Skrevet 4. august 2013 Så kjekt at vi e fler på Emblem her da Anonymous poster hash: b4e21...98e
Gjest meg&mini Skrevet 4. august 2013 #40 Skrevet 4. august 2013 Så kjekt at vi e fler på Emblem her da Anonymous poster hash: b4e21...98e Ja. Sånn er det når vi bor i en liten by. For alt jeg vet så kan det hende at du er naboen som er utenfor å lufter hunden akkurat nå, hehe;)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #41 Skrevet 4. august 2013 Ja, bortsett fra at jeg ikke har hund! Er nyskjerrig jeg nå. Anonymous poster hash: b4e21...98e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #42 Skrevet 4. august 2013 Ja! Litt utenfor:-) Anonymous poster hash: 92157...720
Gjest meg&mini Skrevet 4. august 2013 #43 Skrevet 4. august 2013 Ja, bortsett fra at jeg ikke har hund! Er nyskjerrig jeg nå. Anonymous poster hash: b4e21...98e Haha samme her:)
Sisron Skrevet 5. august 2013 #44 Skrevet 5. august 2013 Er alle her gravid? Så plutselig at denne tråden her var inne på din baby i ste,vet ikke om det er nettbrettet mitt som tuller:-) Men fant den på barn i magen nå:-)
Gjest meg&mini Skrevet 5. august 2013 #45 Skrevet 5. august 2013 Er alle her gravid? Så plutselig at denne tråden her var inne på din baby i ste,vet ikke om det er nettbrettet mitt som tuller:-) Men fant den på barn i magen nå:-) Jeg er i hvertfall gravid, vet ikke med de andre. Jeg lurer på om dinbaby og barnimagen har fellesforum? Er neimen ikke sikker;)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #46 Skrevet 5. august 2013 Jeg er ikke gravid! Er felles på bim og dib ja! Anonymous poster hash: b4e21...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå