Gå til innhold

Hvordan ordner dere opp etter en krangel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker dere? Er dere borte fra hverandre en stund? Har dere sex? Må den ene si unnskyld? Må en begynne å gråte for at den andre skal forstå?

Anonymous poster hash: d3873...e05
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lar det gå en stund slik at begge får roet seg og tenkt seg litt om (jeg trenger i hvertfall det!), og så snakker vi ut. Ingen trenger å si unnskyld med mindre man har gjort eller sagt noe virkelig dumt og såret den andre. Ingen av oss gråter under krangler. Av og til har vi sex etterpå, og av og til ikke :)

Skrevet

Sjelden vi krangler skikkelig. Men, etter en diskusjon må jeg trekke meg unna og roe ned. Mannen slipper, for han hisser seg ALDRI opp. Han vet jeg må "furte" litt. Så han venter til jeg kommer og snakker. Vi ber sjelden om unnskyldning, siden vi aldri sårer hverandre med vilje.

Pleier å erte han med at jeg ikke gidder og krangle, siden jeg aldri får forsonings sex ;)

Anonymous poster hash: 5e205...445
Skrevet

Vi gir hverandre en klem når det har roet seg. Nesten alltid mannen som tar initativ! :P Jeg burde bli flinkere til det...

For oss er klemmen en unnskyldning, trenger ikke si så mye da. Begge har som regel like mye skyld, men det trenger vi ikke si hver gang.

Anonymous poster hash: d1a8d...36e

Skrevet

Vi sier aldri unnskyld - og gråter aldri (bortsett fra litt i ammeperiodene ;) jeg må ha litt tid for meg selv og det må gjerne han også. Så går det bare over av seg selv.

Skrevet

ja, gubben gråter støtt og stadig for å få meg til å forstå....

hehe, charming !! nei heldigvis ikke :)

Anonymous poster hash: 909d9...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...