Gå til innhold

Navn til katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så et kattekull på Finn.no i går hvor pusene (5 stykk) het Fanta (jente) Pepsi (gutt) Max (gutt) Zero (gutt) og Champ. (det siste der aner jeg ikke hvorfor står sammen med de andre=

Festlige navn. Fanta og Pepsi er jo et fint par :)

Ellers har vi hatt katter med følgende navn;

Hankatter; Tommy (han kunne ikke være Tigern siden han var helt hvit), Mikkel, Hermann, Linux, Dennis.

Hunkatter; Sissi (hun var ei skikkelig pyse, sissy på engelsk er pyse), Puz(illa), (hun var skipskatt og beintøff fra dag 1)

Anonymous poster hash: 42c55...66f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smitt (Smith?) og Smule

Anonymous poster hash: 517e7...fc1
Skrevet

Karsten og Petra :)

Skrevet

Smitt og Smule

Det er vel bare oss over 30 som husker smitt og smule? :D

Skrevet

Her heter kattene Melis og Vanilje (ungene har valgt navn) og i morgen skal vi hente to små kattunger som en vennine hadde funnet på utsiden av jobben..hun er dyrlege så sikkert derfor de hadde levert de fra seg der..De skal vi kalle for Bjørn Terje og Ola Connie..Litt av en mann jeg er gift med! Han kom med forslaget Morgan og Ola Connie,men 5 åringen ville kalle den ene for Bjørn-Terje,fordi at tangerudbakken er favoritt programmet hennes. Magnus ga seg heller ikke,da skulle ihvertfall den ene hete Ola Connie! Dette synes 11 åringene at var hysterisk morsomt,og fikk med seg resten av gjengen på at kattungene skulle hete Bjørn-Terje og Ola Connie...Nå er ihvertfall Magnus superhappy for at han fikk kalt katten opp etter favoritt programmet hans (Morgan og Ola Connie) :)

Kult! :)

Må bare nevne at det skrives Ola-Conny. Synes det er hakket mer utrolig enn Ola Connie. :)

Anonymous poster hash: b42ca...7b7

Skrevet

Kong Adrian av Tussipus

Kuleste kattenavnet! Og finne et Dronning navn til jenta.

Skrevet

Jeg så et kattekull på Finn.no i går hvor pusene (5 stykk) het Fanta (jente) Pepsi (gutt) Max (gutt) Zero (gutt) og Champ. (det siste der aner jeg ikke hvorfor står sammen med de andre=

Festlige navn. Fanta og Pepsi er jo et fint par :)

Ellers har vi hatt katter med følgende navn;

Hankatter; Tommy (han kunne ikke være Tigern siden han var helt hvit), Mikkel, Hermann, Linux, Dennis.

Hunkatter; Sissi (hun var ei skikkelig pyse, sissy på engelsk er pyse), Puz(illa), (hun var skipskatt og beintøff fra dag 1)

Anonymous poster hash: 42c55...66f

Champagne brus?

Skrevet

Her heter kattene Melis og Vanilje (ungene har valgt navn) og i morgen skal vi hente to små kattunger som en vennine hadde funnet på utsiden av jobben..hun er dyrlege så sikkert derfor de hadde levert de fra seg der..De skal vi kalle for Bjørn Terje og Ola Connie..Litt av en mann jeg er gift med! Han kom med forslaget Morgan og Ola Connie,men 5 åringen ville kalle den ene for Bjørn-Terje,fordi at tangerudbakken er favoritt programmet hennes. Magnus ga seg heller ikke,da skulle ihvertfall den ene hete Ola Connie! Dette synes 11 åringene at var hysterisk morsomt,og fikk med seg resten av gjengen på at kattungene skulle hete Bjørn-Terje og Ola Connie...Nå er ihvertfall Magnus superhappy for at han fikk kalt katten opp etter favoritt programmet hans (Morgan og Ola Connie) :)

Kult! :)

Må bare nevne at det skrives Ola-Conny. Synes det er hakket mer utrolig enn Ola Connie. :)Anonymous poster hash: b42ca...7b7

Ok...Jeg hadde ingen anelse jeg:P Da fikk jeg også velge navn da,Ola Conny! Men jeg ville helst kalt de for noe litt søtt noe..:)

Skrevet

Kloresuss og Lilleklo :)

Anonymous poster hash: b21a5...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...