Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Eller etter? Både før og etter? Ingen av delene? Spør fordi jeg lurer... Er så redd for å lukte :-( Jeg dusjer alltid om morgenen og etter trening. Har ingen spesielt tung jobb, så jeg blir ikke akkurat svett i løpet av dagen. Det blir allikevel alltid en horedusj på meg før jeg legger meg - dere vet, spyler "tits, bits and pits" - er redd mannen skal synes at jeg stinker! Har vi sex, blir det som oftest en sånn vask etterpå også. Ikke veldig spontant, akkurat.. Hva er vanlig, egentlig? Anonymous poster hash: 6738e...72b
Gjest lemon-aid Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Etter Hvis du føler du lukter, vask deg med varmt vann og intimsåpe.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Mannen hopper ofte på meg :-p så nei, dusjer hver dag og Evt etter trening Anonymous poster hash: 818d3...4e9
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Nei ikke egentlig... her blir d ofte spontant;) mannen har ikke noe imot om jeg lukter litt hvis jeg gjør d... som han sier d er bedre å kjenne at d smaker litt(når han slikker megk) enn at d smaker såpe:P så her spiller d ingen rolle! Jeg kan føle meg litt hemmet hvis jeg er "skitten" bare, men mannen? No way! Anonymous poster hash: 09613...67b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Mannen hopper ofte på meg :-p så nei, dusjer hver dag og Evt etter trening Anonymous poster hash: 818d3...4e9 Det er jo litt masete med all dusjingen - må alltid være nyvasket i tilfelle vi skulle finne på å være spontane liksom... Vel, han kan jo tro vi er spontane, jeg er alltid forberedt! Og er jeg ikke nyvasket, må jeg vaske - enda han ikke bryr seg. Tåpelig, kjenner jeg :-( Anonymous poster hash: 6738e...72b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Husker ikke. Anonymous poster hash: 59912...24c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Jeg dusjer hver morgen, og selvfølgelig etter trening/etter en svett dag, men ikke ellers, med mindre jeg har mensen. Da vasker jeg meg nedentil 2-3 ganger dagen, kanskje oftere om jeg bruker bind. Bare med vann. Jeg vasker kun hendene etter sex, og kanskje raskt nedentil om vi har brukt mye glidemiddel (er litt tørr etter fødsel). Har jeg utført oralsex på ham, vasker jeg meg rundt munnen også... Jeg har en baby som skal ha mat på natten, så jeg vasker meg steder jeg kan komme til å være nær babyen med. Om jeg skulle lukte, bryr han seg overhodet ikke om det. Det er verre omvendt, - om han lukter. Svett kølle er lite appetittlig å ta i munnen.... Anonymous poster hash: 4c862...6c6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 mmmh.. svett kølle ! Men sur høne er vel ikke noe bedre !? Føler også at jeg må være REN ja, og som regel så er en jo det.. hvis ikke hadde jeg ikke klart sex nei.. Anonymous poster hash: 107db...d8f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Sur høne er absolutt ikke bedre, men jeg lukter ikke sur høne, såvidt jeg vet. ikke føler jeg meg skitten heller, da ville jeg selvfølgelig ha vasket meg, uavhengig av om vi skal ha sex eller ei. Sex hos oss er uansett en spontan handling, og ikke noe vi avtaler. #7 Anonymous poster hash: 4c862...6c6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 nettopp... men for mange så er det naturlig at dette skjer etter leggetid, og forstår da at man tar seg en ekstra vask der nede, ikke noe feil å være ren uansett ! Anonymous poster hash: 107db...d8f
Gjest Vicky Pollard Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Når man har vært sammen i 12 år er det liksom ikke så nøye lenger... Dusjer hver dag, men synes kanskje setningen: "Vent litt, jeg skal bare dusje først" kan drepe litt stemningen om det ikke blir å ha sex mens man tar den dusjen? Gidder ikke dusje hver kveld i tilfelle det kanskje skulle bli pulings... Blir det så blir det, vasken kan like greit taes etterpå når man er blitt besudlet
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Sur høne er absolutt ikke bedre, men jeg lukter ikke sur høne, såvidt jeg vet. ikke føler jeg meg skitten heller, da ville jeg selvfølgelig ha vasket meg, uavhengig av om vi skal ha sex eller ei. Sex hos oss er uansett en spontan handling, og ikke noe vi avtaler. #7 Anonymous poster hash: 4c862...6c6 De fleste lukter ikke sin egen svette- eller surlukt. Så jeg hadde ikke forventet noe oralsex når man har gått hele dagen uten ¨å dusje, særlig på sommeren i denne varmen. Anonymous poster hash: 59912...24c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #13 Skrevet 3. august 2013 Etter at jeg fikk barn synes jeg intimområdet er litt anneredes hygienisk sett... Så jeg vasker meg nedentil med en vaskeklut før jeg legger meg hvis jeg tror vi skal ha sex.. Ikke spontant, nei, men jeg er uansett på do ofte, så hvis vi skal ha spontan sex i stua, så sier jeg bare jeg må tisse, så går jeg ned og vasker meg i samme slengen... Dusjer sjelden etter sex, da vi oftest sovner etterpå, men hvis det blir en sjelden gang på dagtid og jeg skal noe etterpå så dusjer jeg av meg sexen, ja Anonymous poster hash: 2b1ac...664
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #15 Skrevet 3. august 2013 Alltid, det gjør vi begge to. Liker ikke skitten sex Vi dusjer på morgenen, etter trening ol, dusjer vi på kvelden betyr det at vi har lyst Anonymous poster hash: 400f9...b7a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #16 Skrevet 3. august 2013 Jeg dusjer hver morgen, og selvfølgelig etter trening/etter en svett dag, men ikke ellers, med mindre jeg har mensen. Da vasker jeg meg nedentil 2-3 ganger dagen, kanskje oftere om jeg bruker bind. Bare med vann. Jeg vasker kun hendene etter sex, og kanskje raskt nedentil om vi har brukt mye glidemiddel (er litt tørr etter fødsel). Har jeg utført oralsex på ham, vasker jeg meg rundt munnen også... Jeg har en baby som skal ha mat på natten, så jeg vasker meg steder jeg kan komme til å være nær babyen med. Om jeg skulle lukte, bryr han seg overhodet ikke om det. Det er verre omvendt, - om han lukter. Svett kølle er lite appetittlig å ta i munnen.... Anonymous poster hash: 4c862...6c6 Stakkars mann. Det er greit om du er møkkete, men ikke omvendt? Som bifil har jeg erfart at kvinner lukter langt mer stramt enn det en mann gjør. Anonymous poster hash: 6e3ad...226
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #17 Skrevet 3. august 2013 Etter at jeg fikk barn synes jeg intimområdet er litt anneredes hygienisk sett... Så jeg vasker meg nedentil med en vaskeklut før jeg legger meg hvis jeg tror vi skal ha sex.. Ikke spontant, nei, men jeg er uansett på do ofte, så hvis vi skal ha spontan sex i stua, så sier jeg bare jeg må tisse, så går jeg ned og vasker meg i samme slengen... Dusjer sjelden etter sex, da vi oftest sovner etterpå, men hvis det blir en sjelden gang på dagtid og jeg skal noe etterpå så dusjer jeg av meg sexen, ja Anonymous poster hash: 2b1ac...664 Hvordan annerledes? Anonymous poster hash: 6e3ad...226
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #18 Skrevet 3. august 2013 Nææh.. dusjer bare før om jeg føler behovet for det. Er jo avogtil det skjer spontant på kjøkkenbenken med en kjapp en uten at vi klarer å lukte noe særlig.. Men nå skal det jo sies at mannen min ikke eier luktesans, så jeg slipper å tenke på den delen Dusjer etterpå evnt.. Anonymous poster hash: e3245...47d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #19 Skrevet 3. august 2013 Etter Hvis du føler du lukter, vask deg med varmt vann og intimsåpe. Gnikker og gnir alt jeg har - lurer mest på om det er litt unødig mye... Anonymous poster hash: 6738e...72b
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. august 2013 #20 Skrevet 4. august 2013 Liker å vaske meg før sex. Etter liker jeg bare å holde rundt og sovne sammen.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #21 Skrevet 4. august 2013 JA, noe annet ville vært nasty Anonymous poster hash: e41b2...23e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #22 Skrevet 4. august 2013 Nei ikke egentlig... her blir d ofte spontant;) mannen har ikke noe imot om jeg lukter litt hvis jeg gjør d... som han sier d er bedre å kjenne at d smaker litt(når han slikker megk) enn at d smaker såpe:P så her spiller d ingen rolle! Jeg kan føle meg litt hemmet hvis jeg er "skitten" bare, men mannen? No way! Anonymous poster hash: 09613...67b Nå ble jeg kvalm. Anonymous poster hash: 5475e...a86
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #23 Skrevet 4. august 2013 Dusjer daglig, etter joggeturen, frokost og nr 2, så føler meg alltid fresh nok til litt spontan sex. Vasker meg litt nedentil med rent vann før leggetid. Hvis man føler det lukter litt så kan det tenkes man har vasker på seg en BV eller noe, Etter sex går jeg alltid på do, tisser, skyller litt utenpå ned rent vann. Får lett UIV hvis ikke. Anonymous poster hash: 927aa...fc8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #24 Skrevet 4. august 2013 Nei og nei... Det får være måte på. Dusjer hver morgen, det holder. Og etter trening hvis jeg gidder å trene. Kan ta en våtserviett i underlivet evt. Hadde jeg hatt meg på dagtid så hadde jeg sikkert dusja etterpå men om det skjer på kvelden så dusjer jeg uansett på morgenen etter. Anonymous poster hash: 29ee5...506
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #25 Skrevet 4. august 2013 Jeg dusjer annehver dag, og så vasker jeg meg på disse luktende stedende hver dag (med klut eller våtservietter). Tar alltid en kjapp skrittdusj før sex, så det skal være litt hyggeligere der nede. Anonymous poster hash: bbb30...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå