Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Den må fylles ut nå i helga for å få levert til mandag. Lang behandlingstid. Synes hele søknaden er så omfattende og er redd jeg misforstår og fyller ut feil eller mangler. Var nede på det lokale nav-kontoret og forhørte meg om hjelp til utfylling,men ingen der hadde noe greie på det. Huff,får vel bare sette igang og klare meg selv :-/ Er det kun terminbekreftelse som skal følge med som vedlegg? Jobben sender inn inntektsopplysninger direkte til nav fikk jeg beskjed om da jeg ringte regnskapsavd. på jobb. Anonymous poster hash: 9f277...622
Gjest Lagå Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Sendte ikke noe vedlegg i det hele tatt jeg. Bare skjemaet
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Hvis du leser teksten og ikke bare krysser i vei, er det virkelig ikke noe problem med en standard søknad. Tar under 5 minutter. Har du gradert uttak eller noe blir det litt mer avansert. Anonymous poster hash: 1d984...d8b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Okay,takk for svar :-) Jeg begynner min permisjon i slutten av september. Har hatt inntekt i lang tid,men f.o.m 1 mai fikk jeg ny stilling og gikk opp i lønn. Det er vel lønnen jeg har hatt f.o.m 1 mai som blir grunnlag for permisjonspengene? Håper det :-) Hi Anonymous poster hash: 9f277...622
Cherries Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Det er en facebook-side som heter nav foreldrepenger, eller noe i den duren.. Mye god hjelp å få der. Tror ikke de svarer i helga, men mulig du finner svar der alikevel:-) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Ja,dette er en fast stilling jeg har fått som jeg skal fortsette i etter permisjon også. Ikke noe vikariat. Har fastlønn hver mnd. Er det noe jeg må gjøre eller noe ekstra skriv jeg må legge ved for at nav skal ta utgangspunkt i den nye lønnen min? Hi Anonymous poster hash: 9f277...622
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Takk for svar :-) Det er samme firma, bare ny avdeling og ny stilling. Men jeg gjør slik du anbefaler og skriver et ekstra notis :-) Er nok tryggest det ;-) Hi Anonymous poster hash: 9f277...622
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Jeg lurer på en ting til som jeg ikke finner svar på: I punkt 2.1 på søknadsskjemaet "Likestilt med inntektsgivende arbeid": Jeg har som sagt fast jobb, men har i perioder etter at jeg ble gravid vært helt og delvis sykemeldt, og er det også på nåværende tidspunkt. Skal jeg da krysse av i øverste rubrikken der det står "sykepenger, pleie-og omsorgspenger,arb.avklaringspenger,svangerskaps-eller foreldrepenger", siden jeg altså har mottatt sykepenger i store deler av opptjeningsperioden for foreldrepenger? Håper noen kan svare Føler at flesteparten er sykemeldt i hele eller deler av opptjeningsperioden til foreldrepenger, krysser dere av i denne rubrikken? HI Anonymous poster hash: 9f277...622
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå