Gå til innhold

Når setter man inn bilstolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge før termin gjør dere klar bilstolen til babyen? Samtidig som man pakker sykehusbaggen?

Anonymous poster hash: 228ca...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt den inn ca en uke før termin. Baggen har jeg ikke pakket enda, er 4 dager på overtid. ...

Skrevet

Mannen min kjøpte bilstol på veien da han skulle hente oss på sykehuset. :)

Anonymous poster hash: 84d57...5d3
Skrevet (endret)

Den satt vi inn da vi gjorde oss klar til å kjøre til sykehuset. Jeg ønskte å reise hjem samme dag som jeg fødte så da måtte bilstolen være med.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Dette kan jo gubben gjøre like før han henter? Tar ikke allverdens tid.

Vi hadde ikke base til babystolen, så det krevde jo ikke montering .

Skrevet

Vi tok den med da vi dro. Gidder ikke å kjøre rundt med den i flere uker. Mannen kan jo ta den med når du skal hjem og. Verden stopper ikke bare fordi du har født. Butikker er åpne som vanlig og.

Anonymous poster hash: 77866...c5a

Skrevet

lot den stå hjemme også fiksa mannen det den dagen han skulle hente meg og babyen

Anonymous poster hash: 5b484...1f8
Gjest Morn du
Skrevet

Jeg satt den inn ca en uke før termin. Baggen har jeg ikke pakket enda, er 4 dager på overtid. ...

Oi, du får ha tannbørsten lett tilgjengelig da ;)

Lykke til :)

Skrevet

Lot den stå på rommet til babyen til vi skulle ha babyen med oss hjem fra sykehuset? Vi lar ikke setet stå ute i bilen da jeg syns det er enklere å sette babyen i setet for så å ta baby + setet ut i bilen.

Lot bilstolen stå ved siden av barselbagen til vi skulle reise. 

Tar 10 sek å feste setet liksom.. 

Anonymous poster hash: 6e1a9...7e8
Skrevet (endret)

trenger vanligvis ikke bilstolen samme dag som du føder uansett...?

med mindre du har tenkt deg hjem med det samme etter fødselen..?

Endret av rytme
Skrevet

Oi, du får ha tannbørsten lett tilgjengelig da ;)

Lykke til :)

Trenger jo ikke noe soesielt for å føde uansett. Hvis jeg skal på barsel kan mannen bare stikke hjem og hente det jeg trenger. Bor 10 min unna sykehuset så tar det ganske rolig :)

Skrevet

trenger vanligvis ikke bilstolen samme dag som du føder uansett...?

med mindre du har tenkt deg hjem med det samme etter fødselen..?

Nei, men det er då greit å sleppe å kjøre heimatt for å hente stol når ein skal heim. I alle fall for oss som har litt reiseveg inkl ferje til sjukehus.

Men det er tidsnok å ta den med ut i bilen når ein skal til sjukehuset synes eg.

Skrevet

Mannen satt den inn når jeg var på barsel.. 

Skrevet

Jeg tenkte at jeg skulle sette inn basen til stolen til uka, da er jeg i uke 38.

Tenkte at det var greit å i det minste teste ut hvordan akkurat den fungerer. Resten setter jeg inn når jeg kjører til sykehuset tenkte jeg.

Har puttet noen småting opp i bagen, men det er kun ting jeg har kjøpt nytt til dette som et par ammesingletter og BHer, samt at jeg har kjøpt et ekstra sett med toalettsaker for å slippe å tenke på å pakke det.

Resten tar jeg vel som det kommer :P

Skrevet

Mannen dro hjem dagen etter fødsel, så kom han tilbake og hentet oss etter 4 dager. Da hadde han med stolen. Den sto ikke i bilen fra før. Vi tok helikopter til sykehuset, så da ble den ikke med. Har ca 2 timer reisevei, pluss ferge, så mannen måtte uansett hjem etter bilen.

Anonymous poster hash: 20659...883
Skrevet

Sattecden klar på barnerommet medcen pose med henteklær etc oppi. Da var det bare for mannen å plukke den med seg da han skulle hente oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...