Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Tips til hvor vi kan bo (hotell sentralt), og noe spesielt vi bør få med oss, outlets etc? Anonymous poster hash: d032e...4ca
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Woodbury common outlet. Fantastisk. 1 time med buss fra sentrum. Vi bodde på INK48, på 48 gate rett ved hudson river, 10 min fra times square. Ellers masse billig på jc penny og Macy's. Spis Tex mex på chewys :-) Anonymous poster hash: e9f20...f0d
bøllefrøet_mitt Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Men hvorfor dra på outlet når du er i New York? Der er det jo ett enormt utvalg av butikker i ørten gorskjellige prisklasser... Har du mange dager skjønner teg litt, sånn mer enn to uker, men ikke sløs bort tiden på outlet når du har fantastiske NY å ta for deg
Steget Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Anbefaler også den outleten. kjøpte masse der til nesten ingen penger. byen er fantastisk god tur!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Jeg som svarte som nr 2. Jeg anbefaler absolutt outlet selv om ny har masse shopping. Jeg kjøpte calvin klein kjole til 450 kr. Og de har masse fint av sesongens nyheter til ca halv pris. Absolutt verdt å bruke en dag der :-) Anonymous poster hash: e9f20...f0d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Flere som har tips? Skal dit selv snart. Ikke HI Anonymous poster hash: 92806...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå