Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Nå har jeg funnet ut at hun har vært utro. Jeg har ikke sagt det til noen enda, ikke han og ikke min mann. Venninnen min vet at jeg vet det da. Hun ba meg om å ikke si noe til noen. Hun har dårlig samvittighet, men vil ikke si noe. Jeg var litt teit og lovet å ikke si noe til noen, men bør jeg si det til mannen hennes? Anonymous poster hash: 377bc...469
Gjest Julia1984 Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Nei, dette får hun ordne oppi selv! Jeg ville aldri blandet meg inn mellom to par såfremt ikke liv sto på spill om du skjønner..
Poetika med K Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 (endret) Selvfølgelig ikke. Hva skal du få ut av det? Du kan jo alternativt fortelle henne at du helst ville sluppet å vite om dette og at du kommer til å si det dersom du får høre at det gjentar seg. Endret 3. august 2013 av Poetica von Tryll
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Det angår ikke deg. Anonymous poster hash: 5ca61...b0c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Jeg ville ikke sagt noe. Dette er deres problem og jeg ville ikke blitt involvert i det. Anonymous poster hash: 2dbcf...5fa
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 nei, det bør du absolutt ikke. Dette er mellom dem, og jeg mener du ikke bør blande deg videre opp i situasjonen. Du kan jo si din mening til henne, og fortelle henne hva du mener om situasjonen, at hun bør fortelle sin man etc...Om hun bruker deg som "avlastning" for å snakke ut om det, kan du selvfølgelig fortelle henne at dette vil du ikke ha noe med å gjøre. Anonymous poster hash: f9898...ae3
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Jeg tror han vil bli sur på meg, siden jeg visste og ikke sa noe. Anonymous poster hash: 377bc...469
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Hold deg unna, dette er helt og hennes ansvar. Det tjener til lite å sladdre til mannen, regner med at de kansje har barn også som kan bli skadelidende. Min mann var utro tidlig i forholdet, heldigvis fortalte han meg det selv, det tok tid, men forholdet holdt. Hadde jeg fått vite om det fra andre så hadde jeg garantert flyttet ut og tatt med meg datteren vår. Kan være flere grunner til utroskap, enten fylletabbe, et øyeblikks galskap i en kjedelig hverdag, uansett, det er en sak mellom dem. Anonymous poster hash: 2b92e...336
Iiiiik Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Hmmm, jeg er ambivalent. På den ene siden tenker jeg at det neppe vil føre noe godt med seg å fortelle det. På den andre siden har jeg selv opplevd at samboeren min var utro og det viste seg at mange av våre felles venner visste det. Jeg opplevde sviket som dobbelt siden de alle skjulte det for meg. For oss kom det for en dag da samboeren valgte å flytte. Det er selvfølgelig forskjell på en engangshendelse og noe som varer over tid. Det siste kunne ikke jeg levd med å vite og samtidig være sammen med dette andre paret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå