Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 ...og hva har du gjort deg? Anonymous poster hash: 81cb6...18e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Nei. Anonymous poster hash: c164e...5b8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Har ikke gjort meg noe, men kjenner et foreldrepar som har ydmyket barna på det verste foran venner, mobbet og vært totalt fraværende i barnas oppvekst. Utsatt for verbal trakassering siden de var bitte små, aldri fått en klem av sine egne foreldre. En av de barna er min mann! (han har klart seg bra, er verdens fineste kjæreste, bestevenn og pappa) Anonymous poster hash: 7f7c7...f14
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Jeg har ikke gjort meg noen ting. Anonymous poster hash: df51c...dc6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Nei. Men jeg kjenner en del mennesker som er så ødelagte av egne livserfaringer at de har veldig begrenset evne til å være noe bra for noen, også sin egen familie. Anonymous poster hash: fe60d...a40
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Jeg vet ikke... Jeg kjenner en som har ødelagt barna sine, gjort alle feil som kan gjøres i barneoppdragelsen, psykisk og fysisk mishandling osv... Men jeg vet ikke om det er gjort av dumskap eller ondskap. Synes det er vanskelig å se for seg at han ikke kunne ha visst hvor galt det var, men han VIRKER som han gjør alt i beste mening.... Anonymous poster hash: 5740b...da5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå