Gå til innhold

Til dere som er store her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 173 og er 100 kg.

Lurer veldig på hva dere andre store bruker på fest

Anonymous poster hash: 91435...c5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går ikke på fest for tiden...jeg er samme høyde, men veier nok 20 kg mer enn deg.

Mandag skal jeg begynne på kurs....

Anonymous poster hash: 99ad7...c4b
Skrevet

Jeg er 176 og 115 kilo. Går sjelden på fest, men når jeg skal pynte meg bruker jeg svært bukse, en pen kortermet topp og en fin jakke over. Er det veldig fint vær, har jeg på skjørt og topp. Ikke så lett å pynte på en potetsekk.. har gått ned 20 kilo, og gleder meg til fortsettelsen. Har gått ned 3 buksestørrelser, og føler meg jo derfor mye bedre, til tross for at jeg fortsatt er stor :P

Anonymous poster hash: 7cbff...ad2

Skrevet

Jeg er 176 og 115 kilo. Går sjelden på fest, men når jeg skal pynte meg bruker jeg svært bukse, en pen kortermet topp og en fin jakke over. Er det veldig fint vær, har jeg på skjørt og topp. Ikke så lett å pynte på en potetsekk.. har gått ned 20 kilo, og gleder meg til fortsettelsen. Har gått ned 3 buksestørrelser, og føler meg jo derfor mye bedre, til tross for at jeg fortsatt er stor :P

Takk for tips :-) og gratulerer med sålangt vekttap, håper du når målene dine. Lykke til

Skrevet

Takk takk :) skulle selvsagt stå svart bukse :)

Skrevet

Det var en av de største grunnene til at jeg slanket meg. Fikk ikke på meg bukser som satt fint, og de gangene jeg skulle på fest var det et mareritt i forkant, mtp klesvalg. Endte ofte opp med tunika og tights. Følte meg sjelden fin.

Gikk fra 90 til 72 kg (er 164 høy), og nå kan jeg velge og vrake i alt av klær. Det er ikke for å skryte, men for å påpeke at jeg vet hvordan det er å være stor!

Anonymous poster hash: b7082...1b8

Skrevet

Vært på butikk for store og kjøpt penklær, for de er sydd pent. De fremhever og skjuler riktig. Avdeling for store i kjedebutikker selger sekker i forskjelligutgaver,lite kledelig i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8f5b3...1f1

Skrevet

Jeg er neeesten samme som deg, men alt beror seg jo på passform og ikke minst stil.

Jeg bruker mye maxi-kjoler, eller skater-dress med sort tights som er helt ugjennomsiktig under. Anbefaler her 100den eller 200den på H&M sin undertøysavdeling, kjøp en str mindre enn ellers, den vider seg litt ut. Samme pris som tights-tights, men ser mye penere ut på :)

Om du kan bruke de største str på vanlige butikker, peis på. Finn ut hva som passer kroppsformen din, men er du pære som meg; skater-dress. Fåes i all slags farger og mønster for tida, spesielt på H&M.

Anbefaler også en titt på Zizzi. Mye tante-mote, men de slår til med jevne mellomrom ;)

Skrevet

Jeg pynter meg med kjoler eller bukse og en fin topp :) Alt etter som hva jeg har og føler for å bruke :) Nå har jeg fått tak i noen utrolig flotte kjoler da jeg var i England, så det er nok de som blir brukt mest nå :P

Noen ganger bruker jeg et korsett og for å sette et ekstra preg på en kjole eller en en lang topp (minikjole for normale folk :P )

Er 193 og ca 115 kg 

Skrevet

Jeg er neeesten samme som deg, men alt beror seg jo på passform og ikke minst stil.

Jeg bruker mye maxi-kjoler, eller skater-dress med sort tights som er helt ugjennomsiktig under. Anbefaler her 100den eller 200den på H&M sin undertøysavdeling, kjøp en str mindre enn ellers, den vider seg litt ut. Samme pris som tights-tights, men ser mye penere ut på :)

Om du kan bruke de største str på vanlige butikker, peis på. Finn ut hva som passer kroppsformen din, men er du pære som meg; skater-dress. Fåes i all slags farger og mønster for tida, spesielt på H&M.

Anbefaler også en titt på Zizzi. Mye tante-mote, men de slår til med jevne mellomrom ;)

Hva er skater-dress? Har du link?

Anonymous poster hash: 6d5a0...4a7

Skrevet

tights å tunika, lange løse overdeler osv.

kjøper klær for store å syns da ikke at jeg ser så værst ut;)

169 å 105 kg...

Anonymous poster hash: d5275...ed5

Skrevet

Jeg er ikke stor, men har en venninne som er det.

Hun bruker bare kjoler og skjørt, og hun er altid så FIN!

Hun er god og rund, men bruker fine farger, fine stoffer - og har gjerne kjoler som sitter inntil kroppen og viser formene hennes (kanskje med et belte i livet og en liten jakke utenpå) - og hun er KJEMPEFIN! Utolig stilig, alltid.

Hun bruker også av og til løsere klær, men slett ikke alltid.

Anonymous poster hash: b3fdc...2e0
Skrevet

Hva er skater-dress? Har du link?

Anonymous poster hash: 6d5a0...4a7

http://www.hm.com/no/product/14663?article=14663-A

http://www.hm.com/no/product/16042?article=16042-B

http://www.hm.com/no/product/13265?article=13265-F

http://www.hm.com/no/product/14484?article=14484-B  - denne er derimot trang hele veien. Men, så er jeg heller ikke redd for å vise meg fram ;)

Skrevet

Jeg er ikke stor, men har en venninne som er det.

Hun bruker bare kjoler og skjørt, og hun er altid så FIN!

Hun er god og rund, men bruker fine farger, fine stoffer - og har gjerne kjoler som sitter inntil kroppen og viser formene hennes (kanskje med et belte i livet og en liten jakke utenpå) - og hun er KJEMPEFIN! Utolig stilig, alltid.

Hun bruker også av og til løsere klær, men slett ikke alltid.

Anonymous poster hash: b3fdc...2e0

Jakker, ja! Jeg forsøker å sjeldent/aldri bruke jakker som er lengere enn midja mi. Fremhever midjen, fremhever hoftene.

Skrevet

Var stor for nokre år sidan, kjøpte fine kle på butikkar for store damer, gjerne zizzi eller liknande, vart veldiig fin syns eg sjølv iallefall;-) men det er viktig å finne butikkar med kle tilpassa store damer, ikkje bruke det eine plagget ein får på seg frå "vanlege" butikkar.. Men no var eg vel nesten 20 kilo tyngre enn deg, og ca like høg, så kanskje lettare for deg finne kle;-) særleg bukser er viktig, passe på at livet kjem høgt nok opp, slik at ein ikkje lagar ein ekstra bilring med bukselinninga. Men det kjem sjølvsagt ann på fasongen og kvar kiloane ligg. Eg hadde mange av mine rundt midjen.

Anonymous poster hash: b30d6...b09

Skrevet

Jeg er en kvinne på 173 og er 100 kg.

Lurer veldig på hva dere andre store bruker på fest

Jeg er nå 1,68 og veier 89 kg.

Har tidligere veid 98 kg.

Dengang kjøpte jeg endel klær på Zizzi og HM.

Zizzi er et kles merke med egen kjede med bare store størrelser.

Dersom de ikke har en Zizzi butikk der du bor fører også ellos noe av kolleksjonen.

Anonymous poster hash: b0c8b...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...