Jomfruer Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Dere har sikkert lenge lurt på hvem denne Jomfruer er. Og nå får dere vite sannheten. Vi er to venniner her som har spammet de siste dagene her på anonymforum for og se hvor stor tålmodighet dere har. Alt i sammen har bare vært et skuespel fra dag en til nå. Til slutt skulle vi liksom late som at vi var sinte for og se om dere ble provosert men det ble dere ikke, men andre tråder slik som : jeg skjemmest over min vennines utseende og: skjelte ut kassadama på Spar butikken. Da vart dere iriterte. Vi har lest lenge her på Anonymforum og vi har sett at det er mye glaskap her. Derfor tenkte vi på og tulle litt med dere for og se om dere ble provoserte, noe vi fint greide. Det første innlegget hugser dere sikkert. Det var at om at vi var en vakker småbarnsmor som åt middag kun om sommeren. Så nå fikk dere vite sannheten om Jomfruer.
Gjest MMJ Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Hehehe! Godt du og din venninne har hverandre - dere finner nok på mye tull og tøys dere to Tøysejeteneeeeeee!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Dere burde komme dere ut i det fine været, isteden for å sitte på jenterommet og holde på slik. Men for all del, kunne sikkert gjort det samme i tenårene selv . Anonymous poster hash: 97dcd...141
Jomfruer Skrevet 3. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2013 Men vi synest jo det hele var artigt så lenge det varte. . Det skulle bare være en spøk alt i sammen. Vi greide jallefall og lage litt drama her inne.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Jaja... greit å vite, nå slipper vi forhåpentlig disse tullete innleggene... Jeg er glad venninnene mine og jeg har litt bedre ting å ta oss til når vi er sammen enn å fucke up stemningen på et anonymforum.. Må være kjipt å ha så kjedelige liv at dette er måten dere underholder dere på.. Hjelpe meg... Er så utrolig glad jeg ikke er 19 år lenger.... Anonymous poster hash: f00be...e47
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Glad jeg ikke går i 5klasse og syns sånt er gøy fortsatt ja. Bra for dere at ferien snart er over og skolen begynner igjen Anonymous poster hash: 70de9...a3a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Har ikke sett noe dere har skrevet jeg. Men herregud så dårlig Norsk du skriver ! Så lite dere må ha å finne på når dere gidder noe slikt .... Måtte bare si det.... Anonymous poster hash: a11e6...7c5
Vogndilla Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre, har ikke lest noe av det dere har skrevet....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Jeg og venninna mi kunne sikkert gjort det samme da vi var fjortiser dersom slike forum hadde eksistert back then. Vi hadde imidlertid skrevet bedre norsk. Bruk tida på litt grammatikk, dere God sommer! Anonymous poster hash: a098e...aac
Gjest meg&mini Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Hehehe! Godt du og din venninne har hverandre - dere finner nok på mye tull og tøys dere to Tøysejeteneeeeeee!!!! Du fikk meg til å le ganske høyt. Folk ser rart på meg her:D
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Men dere er jo helt elendige til å lage trolletråder, dere ble gjennomskuet med en gang. Ingen som skriver så overdrevent som dere gjør Anonymous poster hash: 2d768...079
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Hvofor lagde dere tulletråder her inne da? Anonymous poster hash: 18a50...510
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Hvofor lagde dere tulletråder her inne da? Anonymous poster hash: 18a50...510 Hvorfor spør du om det et år senere? Anonymous poster hash: 0a119...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå