Gå til innhold

Det virker som gutten min ikke liker meg:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 2 år. Når jeg skulle hjelpe han ikveld med å ta på bleie og body vrir han seg unna og prøver å komme i nærheten av meg med hendene for å slå og klype. Men med mannen min er han snill som ett lam. Det er en evig kamp mellom oss og det gjør så vondt:-( Hva gjør jeg? Mannen min mener det er fordi han er mer autoritær, men det er ikke så lett?

Anonymous poster hash: b6fce...be1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjer ganske ofte. HI

Skrevet

Helt normalt det der, plutselig så snur det og gutten foretrekker deg... Skjønner at det ikke er noe gøy for deg akkurat nå, men ta det helt med ro, gutten er nok både glad i deg og liker deg :) Akkurat nå er han inne i en fase hvor han vil ha pappas hjelp, om noen dager/uker er det deg han tyr til :)

Skrevet

Har en sønn på 2 år. Når jeg skulle hjelpe han ikveld med å ta på bleie og body vrir han seg unna og prøver å komme i nærheten av meg med hendene for å slå og klype. Men med mannen min er han snill som ett lam. Det er en evig kamp mellom oss og det gjør så vondt:-( Hva gjør jeg? Mannen min mener det er fordi han er mer autoritær, men det er ikke så lett?

Kanskje han er mer trygg på deg :) enn på pappaen sin. Da tør han kanskje "utagere" mer mot deg enn mot andre, eks pappaen?

Eller teste grenser... Kan være så mye, men han liker deg garantert :) Det er jeg sikker på :)

Skrevet

Ikke tolk det som om hanikke liker deg, han er bare to år. Han tester vel grenser...dessuten er det ofte sånn at barn behandler sine nærmeste (foreldre) som dritt, dessverre...mens de er såååå medgjørelige med andre hehe

Anonymous poster hash: d44cf...cac

Skrevet

Slik er 2 åringen min også. En kveld er jeg "god nok", og neste kveld er det mannen min som er "bestis". Irettesetter jeg henne, så springer hun til pappaen....og omvendt. Helt normalt!

Anonymous poster hash: ea9da...e30
Skrevet

Det betyr mest sannsynlig at han er tryggere på deg, og tør å teste dine grenser ved å slå og klype. Ta det som en tillitserklæring :) (Og å være autoritær overfor barnet sitt er ikke så bra hvis det tar overhånd - note to dad).

Anonymous poster hash: cbcc2...d23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...