Gå til innhold

Når mistet ditt barn sin første tann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 6 år og har ikke mistet tenner ennå

Anonymous poster hash: 1ec59...eef

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

6 år i oktober. Ikke mistet ennå!

Skrevet

4år og 8mnd, nå er han 6 år og 4mnd og har mistet 8 tenner

Anonymous poster hash: 88d39...1c5

Skrevet

Mistet første tann samme dag som han ble 6 år. Nå har det gått 4 mnd. og han har mistet tre tenner tilsammen. (to nede og en fortann)

Skrevet

Nr 1- 5 år og 5 mndr

Nr 2- 4 år og 10 mndr

Skrevet

Jenta mi på 6 har mistet 6 tenner dette året så langt.

Skrevet

Sønnen min er 7,5 år og ikke mistet en eneste tann enda..

Skrevet

En mnd før 7-årsdagen.

Anonymous poster hash: f5961...9d6

Skrevet

Eldste var 8 år å 2 mnd når han mistet sin første tann

Midterste var 6 år og 10 mnd og yngste var 6 år og 3 mnd.

Skrevet

Barna som mister tenner som fireåringer - fikk de tenner tidlig? Vokser de raskt? Ser de store ut ellers?

Har ei på fire som er 113 cm lang. Hun fikk sin første tann når hun ble tre mnd og deretter kom alle raskt. Kan vi vente at hun mister tenner snart? Blir vel gjerne tidlig pubertet også (stakkar - det syntes jeg var et pes..)

Anonymous poster hash: 59213...ea3

Skrevet

Mine tre eldste var alle 5 år da første tann løsnet og falt ut, lillesøster på 4 har heldigvis ingen løse tenner enda.

Nest yngste fikk tenner veldig sent, første tannen kom da hun var nesten 11 mnd gammel (begynte nesten bli redd hun ikke skulle få tenner i det hele tatt ;)), men hun mistet første tanna da hun var 5,5 år. Nå er hun 6 år og 2 mnd gammel, har mistet to tenner og har to løse. Så det er ikke alltid sånn at de som får tenner tidlig/sent som babyer også mister melketennene tidlig/sent.

Anonymous poster hash: b7dce...210
Skrevet

Ble 6 i februar og mista to tenner i april. For to uker siden falt nr 3 ut, etter å ha vært løs i en måned!!

Anonymous poster hash: 517e3...0cf
Skrevet

Storebror var 7 år og 3 måneder da han mistet første tann... Han var sist i klassen. I min familie har de fleste mistet tennene sent, like omkring syvårsdagen er vanlig.

Anonymous poster hash: 4da19...d7b

Skrevet

Barna som mister tenner som fireåringer - fikk de tenner tidlig? Vokser de raskt? Ser de store ut ellers?

Har ei på fire som er 113 cm lang. Hun fikk sin første tann når hun ble tre mnd og deretter kom alle raskt. Kan vi vente at hun mister tenner snart? Blir vel gjerne tidlig pubertet også (stakkar - det syntes jeg var et pes..)

Anonymous poster hash: 59213...ea3

Første tann ved 7 mndr, på 4 årskontroll var han vel 112. Han som mistet ved 4 år og 10 mndr.

Skrevet

Nr 1 mistet da hun var like over 5 år. Nytannen kom ikke før over 1 år etterpå, noe som endte med trekking av 2 andre melketenner.

Nr 2 har ikke mistet noen enda. Hun ble nettopp 6. Hun har hatt en løs tann i evigheter, men hun rugger ikke på den så tror nok den blir der inne litt til.

Anonymous poster hash: 299a8...102
Skrevet

Herregud..min eldste er 4 år og 4 mnd. Har ikke slått meg at han kan miste tenner snart!! Iiiiik!! Spennende:)

Skrevet

Eldste: 7 år

Elsdte gutten:6.5

Minste gutten:7

Har ei på 5 som ikke har mistet,men de fleste i barnehagen på hennes alder har så det hender det kommer noen tårer ja..Selv var jeg 8.5!! Var sist i klassen,og var SÅ lei meg!!

Gjest Antarctica
Skrevet

Husker ikke helt med han eldste, for han slo ut ei tann først, som 3-åring. Den neste mener jeg mista en like før eller etter seksårsdagen, og han yngste mista første melketann i forrige uke - han blir 6 i september. Nabotanna er også løs.

Skrevet

5 år, og nå ett år etter har hun mistet en drøss med tenner..! :P 

Skrevet

Min var 4 år og 10 mnd, da mistet han første, en mnd etterpå mistet han neste. Nå er begge fortennene løse, spesielt den ene. Han er nå rett over 5 år:) Stor for alderen ellers og, 122cm ca, vet ikke om det har noe å si? Han fikk vel første tann rundt 5 mnd kanskje. Syntes det var litt for tidlig å miste tenner alt, skjønte ikke så mye når vi oppdaget de var løse. Han er den eneste 5 åringen i bhg som har mistet tenner. Han inntrykk av at de fleste mister i 6 års alderen. 

Anonymous poster hash: 1042b...1f5
Skrevet

jeg var 3 jeg....  tidlig ute på tannfronten :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...