Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på butikken og handlet med min åtte års gamle datter i dag. Brått kom det en mann bort til oss og han tok plutselig og strauk min datter over håret. han kunne være i slutten av tenårene.

Jeg ble rasende og spurde hva han dreiv med. Men han bare gikk. Slik oppførsel synest jeg er skremmende. Datteren min reagerte ikke på det, men jeg ble rasende.

Anonymous poster hash: ea0e9...695
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok klikket i vinkel jeg også!

Skrevet

Hadde det vært i utlandet, eller en utlending, hadde jeg ikke reagert noe særlig. Der viser de hele tiden hvor stor pris de setter på barn - og er veldig til å ta på dem, stryke dem over håret, "klype" i kinnet osv. Hadde nok ikke syns det hadde vært noe særlig om noen hadde gjort det her hjemme, men hadde heller ikke klikket.... Tror ikke jeg hadde sagt noe særlig, så lenge han fjernet seg rimelig raskt etter det.

Anonymous poster hash: 48a9f...9e9
Skrevet

Det samme har skjedd med mine barn nå i det siste, begge gangene var det utlendinger som strøk de over håret. Jeg liker det ikke, men sier ingenting fordi jeg skjønner at det ikke er noe vondt ment. Jeg skjønner at det er deres måte å si "så fine barn du har" eller noe sånt, og selv om de tråkker over mine og mine barns grenser, så lar jeg det ligge.

Anonymous poster hash: 3a42b...9db
Skrevet

Kommer an på hvordan personen hadde sett ut, om han var utlending, alder osv osv. Men hadde i bunn og grunn ikke likt det.

I "Syden" så er det på en måte greit nok på resturangene, der gjør de det jo alltid.... men ikke på butikken her i Norge nei...

Skrevet

Jeg opplever det ofte med at ukjente tar i håret til ungene. Er ikke begeistret for det. Unger har også grenser.. Min datter liker ikke at fremmende kommer for nære, men har blitt vant med at de plukker i det krøllete håret hennes (halvt nigeriansk).

Sjeldent at det er unge som gjør det, så det ville jeg nok ha reagert ekstra på. Men jeg er mest bekymret for hvor de fingrene har vært før de er i håret dems. Spesielt når håret er nyvasket.

Skrevet

Han var sikkert psykisk utviklingshemmet

Anonymous poster hash: 720e2...4a6

• 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende og spurt hva i helvete han drev med!. Jeg hadde absolutt ikke godtatt det.

Anonymous poster hash: 79196...ee7

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende og spurt hva i helvete han drev med!. Jeg hadde absolutt ikke godtatt det.

Anonymous poster hash: 79196...ee7

Hvorfor har du dratt frem en tråd fra august i fjor?

Anonymous poster hash: 1eee2...851

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...