Gå til innhold

Gruer meg til mandag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært hos tannlegen i Norge på 2 år! Og er redd for at det skø koste masse penger. Har tannpuss 2 ganger dagen, men er veldig dårlig på munnskyll og tantråd. Hvor mye tror dere det vil koste for å borre en til 2 tenner og kanskje måtte trekke visdomstanna?:/

Anonymous poster hash: 1e870...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det veit jeg ikke, men vil ønske deg lykke til ihvertfall, og håper du kanskje får litt bedre svar av noen andre:-)

Skrevet

Tja, 3300- 4500 til sammen, vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 73935...399
Skrevet

Ish, ønsker deg lykke til jeg og. Sånt kan fort blir dyrt og vondt! Har ikke vært til tannlege på mange, mange år selv og utsetter det videre pga økonomi og skrekk.. Men det er nok verdt det! :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 44e45...244

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men ofte er det gamle fyllinger som må erstattes i tillegg til nye hull.

Jeg var hos tannlegen for ca 2 mnd siden. Hadde bare 1 hull, men måtte skifte to andre fyllinger, pusse over, erstatte en liten bit.....vips noen tusen fattigere

Anonymous poster hash: 33bfe...37b

Gjest Morn du
Skrevet (endret)

Bare det å møte opp hos tannlegen koster ca. 600-900 kr. Røntgenbilder og en generell sjekk i tillegg til litt pussing.

Du har krav på prisoverslag. Hvis du har en visdomstann som må ut, er det ikke slik at du må gjøre det samtidig som borring av to tenner. Men det kan hende du får rabatt hvis det må borres i to tenner som er i nærheten av hverandre.

Videre kan man få refundert en del fra Helfo hvis en tann må fjernes kirurgisk.

Endret av LisaGikkTilSkolen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...