Gå til innhold

ett skikkelig ekkelt møte i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

for mange år siden var jeg gift med en ikke så veldig snill mann. etter 6 år i ett forhold med ham kom jeg meg endelig ut av det med hjelp av en fantastisk fastlege.

det var så ille at jeg måtte flytte fordi han ikke ville la meg gå. han fulgte etter meg, satt i bilen utenfor huset til faren min... til slutt flyttet jeg utenlands og ble der i 5 år.

der traff jeg en fantastisk og snill mann som jeg nå har tatt med meg hjem til Norge og vi har 2 barn sammen.

vi har bodd min hjemby i 3 år nå, og jeg har senket skuldrene og føler meg vel her igjen.

så i dag, i døra på vei inn på rimi, så traff jeg exen... jeg ble kald, varm, kvalm, fikk ikke puste... alt det på de 2 sekundene det tok å passere. han var sammen med sin nye kone og deres 2 barn, og nå lurer jeg bare på om han slår henne og? hva med ungene?

jeg trodde på en måte at jeg var ovenpå, men i de 2 sekundene, som jo føltes som flere timer, var jeg svak og liten igjen....

Anonymous poster hash: 08d28...438

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, du burde ha fått bearbeidet dette hos en fagperson. Ikke la de vonde minnene dra deg ned igjen!

Skrevet

Å, du burde ha fått bearbeidet dette hos en fagperson. Ikke la de vonde minnene dra deg ned igjen!

jeg har det egentlig bra. var bare så sjokk å se ham i dag. gikk rett hjem og klemte mannen min skikkelig hardt og takket ham for at han er den han er...

Anonymous poster hash: 08d28...438

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...