Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg savner gamledager. Vi hadde det så godt før i tiden. Budeiene var på fjellet og ga mat til dyra. Vi skjørte med hest og skjærre og vi hadde ikke fjernsyn eller data. Vi kvinnfolka lagde mat og mennene var ute og arbeide. Det var en koselig tid den gang. Anonymous poster hash: 1d761...8d0
Guttaboys Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Hvor gammel er du? Siden du savner dette...
SameSara Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Jeg levde ikke på den tiden så jeg kan ikke savne noe jeg aldri har opplevd
eneleh_ Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 (endret) Jeg må bare. Man skjører ikke skjærre. Man kjører kjerre. Du troller oss, da kan jeg være gramatikk-nazi. Endret 3. august 2013 av eneleh_
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Jeg må bare. Man skjører ikke skjærre. Man kjører kjerre. Du troller oss, da kan jeg være gramatikk-nazi. Tror jeg må bare ønske deg lykke til videre i livet . Sitte der og påstå at jeg troller dere?. Nei og nei du innser visst bare andre sine feil. Anonymous poster hash: 1d761...8d0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Hvor gammel er du? Siden du savner dette... Jeg er trettito år gammel. Anonymous poster hash: 1d761...8d0
Guttaboys Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Hvor gammel er du? Siden du savner dette... Jeg er trettito år gammel. Anonymous poster hash: 1d761...8d0 Så da tenker du vel heller at det var bedre på den tiden, uten å ha belegg for å vite...? Som med alt annet, er det nok fordeler og ulemper ved levemåten på den tiden.
eneleh_ Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Jeg må bare. Man skjører ikke skjærre. Man kjører kjerre. Du troller oss, da kan jeg være gramatikk-nazi. Tror jeg må bare ønske deg lykke til videre i livet . Sitte der og påstå at jeg troller dere?. Nei og nei du innser visst bare andre sine feil. Anonymous poster hash: 1d761...8d0 Takk! Kanskje jeg tar feil om trolling. Men jeg leter ikke etter andres feil. I bunn og grunn tror jeg at jeg er et ganske ålreit og snilt menneske. Opptatt av rettskriving er jeg jo, og har alltid vært . Noe som har gjort at jeg har fått gode karakterer i norsk. ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Ikke fôr trollet! (jomfruer) Anonymous poster hash: 93447...904
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Jeg savner 90 tallet jeg, det var tider det. Anonymous poster hash: 854f9...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå