PintSizedDictator Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Tenke seg til. Jeg deler dette her fordi jeg har fått så uendelig mye støtte fra dere her inne (og litt fordi jeg er så glad og syns at alle må få vite det ). Fine menneskene. Ville bare takke dere for å ha hjulpet meg frem og opp. <3 Dette er definitivt et bobleplast og øl-øyeblikk. Neste person som syter over at alle her er så slemme, kan ta seg en bolle.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Tenke seg til. Jeg deler dette her fordi jeg har fått så uendelig mye støtte fra dere her inne (og litt fordi jeg er så glad og syns at alle må få vite det ). Fine menneskene. Ville bare takke dere for å ha hjulpet meg frem og opp. <3 Dette er definitivt et bobleplast og øl-øyeblikk. Neste person som syter over at alle her er så slemme, kan ta seg en bolle. Jippi God lørdag til deg
MammantilNurket Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Så fint å lese Fortsatt fjong lørdag ønskes deg!
skjotta Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 så bra! har tenkt mye på deg... tok det som ett positivt tegn når "miiiip" ble til "miiiip you" ;-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Åh, så glad jeg blir på dine vegne av å lese dette! Det er så velfortjent! Krysser fingrene for at lykken varer og at hverdagen bare blir bedre og bedre. *klem*
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Så godt å høre ❤ Tenker mye på deg og håper det verste er lagt bak deg nå. Sender deg en klem i augustnatten.
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Veldig godt å høre! Hygg deg med øl og bobleplast!!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Har tenkt på deg, godt å høre at ting begynner å bli bedre! Anonymous poster hash: 89544...cd0
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Så godt å høre, har tenkt mye på deg!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Jeg har vært her lenge, OG er innpå ofte, men jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd.. noen som vil fortelle oss som ikke vet, hva som har skjedd? Håper ikke det er noe alvorlig. Anonymous poster hash: 7aee2...eeb
mammsien Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Godt å høre! Har tenkt på deg Rart med det hvordan man faktisk bryr seg om andre her inne selv om man overhodet ikke kjenner vedkommende...
Gjest Kjempeanonym Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Der ser du - det ordner seg alltid for tøffe jenter
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Jeg har vært her lenge, OG er innpå ofte, men jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd.. noen som vil fortelle oss som ikke vet, hva som har skjedd? Håper ikke det er noe alvorlig. Anonymous poster hash: 7aee2...eeb Samboeren var utro:( Anonymous poster hash: e124f...24c
CaptainHindsight Skrevet 7. august 2013 #21 Skrevet 7. august 2013 Velfortjent!! Gratulerer! Mange klemmer til deg <3 Øl og bobleplast, forresten? Drikker man seg drita og ruller over bobleplast? Kan jeg isåfall være med?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #23 Skrevet 7. august 2013 Jeg lurte også på dette med bobleplast...?? Øl skjønner jeg;) Anonymous poster hash: 5dbd3...a10
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. august 2013 #24 Skrevet 7. august 2013 Å kneppe bobleplast er morsomt og tilfredsstillende, sånn tenker jeg?
Iiiiik Skrevet 7. august 2013 #25 Skrevet 7. august 2013 Det er jeg glad for å høre! Har tenkt på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå