Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Tegneark, aktivitetsbøker, fargeleggingsbøker, ,brettperler, smykkeperler, plastelina med utstyr, ,tusjer blyanter og fargestifter, stempler, klistremerker osv. vanskelig å finne noe bra system synes jeg Anonymous poster hash: f42a1...c2b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Vi har en egen hobbyhylle på rommet hennes. Den er rundt 1 meter høy tror jeg. Der har vi en del kurver med modellkitt og tilbehør i en kurv, tegnesaker i en, maling i en, perler i en, osv. Alt står plassert slik at hun rekker det selv. Anonymous poster hash: e9b43...cad
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Vi har en skjenk med skuffer og skaper. De tre øverste skuffene er f eks oppgavebøker i den til venstre, fargeleggingsbøker i midten og blanke tegneark i den til høyre. I skapene har vi gjennomsiktige bokser med lokk fra europris; en til tusj, en til fargestifter, en "kontorboks" som de kaller den. Der er blyanter, penner, viskelær, spissere, teip, lim, linjal etc. Vi har egen skuff til ferdiglagde tegninger (mellomstasjon før jeg oppbevarer de fineste i minnebøker), egen tegneserieskuff og egen klistremerkeskuff (dvs klistremerkebøker også). Ellers er de gjennomsiktige boksene med lokk fra europris geniale, de er i forskjellige størrelser og kan stables. Her har han trashpack i en, ting han har funnet ute i en, osv osv. Skikkelig system som gjør at han/vi alltid finner det vi leter etter, og rommet som regel er ryddig (han er 6 år, og både han og vennene som er på besøk er kjempeflinke til å rydde det de leker med før de tar fatt på noe nytt. Kanskje fordi alt tilhører en plass, og systemet er veldig lett å skjønne?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå