Gå til innhold

Kjenner du til baby jogger City elite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyed?

Har lyst på en, men er ikke sikker på om jeg Liker at jeg ikke kan se baby.

Når kan man bruke sportsdelen fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har en. Beste sportsvogna jeg har hatt (og det er ikke så helt få...;-P ).

I teorien kan du vel bruke sportsdelen fra baby er ganske liten. Vi brukte den som vogn til en besøkende baby på fire måneder en gang. Ryggen kan legges bortimot helt flatt og man ser greit ned på barnet gjennom luken på toppen, men vi har brukt den fra rundt året.

Den er fantastisk lettrillet, slås sammen med et kjapt grep og har bedre solskjerming enn noen annen vogn jeg kjenner. God liggestilling, god lufting, plass til temmelig lange unger.

Anonymous poster hash: 5f8d8...f9e
Skrevet

Jeg har denne og er veldig fornøyd  :) 
Bruker den fortsatt med bagdelen da, så vet jo ikke enda om sportsdelen. Men den er uansett veldig god å trille  :D

Skrevet

Takk for svar!!

Da tror jeg det bliver den :)

Hvilke farge passer til gutt? Rød?

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med vognen. God å trille, lett å slå sammen og synes at den tar liten plass i bilen når den er slått sammen. Hvis jeg skulle ønske at noe var annerledes så hadde det vært å ha muligheten til å sette ungen andre veien. Hvis det regner eller snør samtidig som det blåser, så må man ha regntrekket igjen når man er på tur. Ellers er det en fantastisk vogn:-)

Anonymous poster hash: 20ac8...690

Skrevet (endret)

Elsker den:)

Endret av *Smiley*
Skrevet

Den er kjempe god! Stor solskjerm også!

Skrevet

Jeg vurderte den, men valgte Bumbleride og er sålangt fornøyd med den.

Anonymous poster hash: 17d99...17b

Skrevet

Fornøyed?

Har lyst på en, men er ikke sikker på om jeg Liker at jeg ikke kan se baby.

Når kan man bruke sportsdelen fra?

Jeg hadde en 2013 modell, men har nå byttet til TFK joggster twist som jeg liker hakket bedre. 

Vognen var god å trille den, også god plass til barnet. OK størrelse på handlekurv, og godt med lufting i vogna. Kunne virke litt "plastikk aktig", laget en merkelig dunkelyd når vi trillet på ugjevnt terreng. 

Grunnen til at vi byttet vogn var at vi ønsket en vogn med ENDA bedre plass til vår store gutt. Vi ønsket også et fotbrett som passet til større barn. Fotbrettet på BJ er ment for mindre barn. 

Elsker også håndbremsen på TFK vogna :-)

Anonymous poster hash: dd209...116

Skrevet

Takk for svar!!

Da tror jeg det bliver den :)

Hvilke farge passer til gutt? Rød?

Vi hadde rød BJ til gutten vår. Ble VELDIG lei den røde farget etter kort tid.. Synes ikke det var så lett å finne tilbehør som passet til vognen. Tok også lengre tid å få solgt denne enn mine andre vogner som har vært brune/sorte/blå.. Bare et lite tips!

Anonymous poster hash: dd209...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...