Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hvor lenge får de sitte på data hver dag? Tenker nå i ferien. Anonymous poster hash: 0aaa2...91c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Har to på 15 og 17, gidder ikke mase på dem om spilling lengre. 15-åringen går tol og fra mer enn 17-åringen. De kommer ned og spiser, er ute innimellom. De sitter for mye etter min mening, men lite jeg kan gjøre noe med føler jeg. Anonymous poster hash: f4d8f...81f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Har ingen grenser. Hun (16) sitter ganske mye, men driver nå med masse annet også. Møter venner, trener, går på kafé, lager mat, ser på TV, spiller playstation, shopper osv. Anonymous poster hash: 15d5b...4cb
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Ingen begrensninger her heller. Hun styrer det fint selv, er mye på farten og har mye besøk, så når hun er alene hjemme ser hun film og surfer på nett. Helt ok.
nasse nøffen Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Vi slår av nettet om vi synes det blir for mye... Feks på soldager, hvor hun drar ned rullegardinen og slår på lyset i taket...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Her er hun 14 år.. Pc-bruken henger jeg meg ikke oppi. Hun surfer lite på nett, men hun jobber med musikk på pc'n så jeg kan ikke akkurat nekte henne å jobbe Men mobilen derimot, den blir til stadighet beslaglagt. Instagram og spesielt Vine har tatt helt av så her setter jeg ned foten.. Anonymous poster hash: 44a1c...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå