Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg klarer ikke mer. Jeg sliter psykisk, og vil ikke ha kontakt med familie, de forstår ikke min situasjon, og de gjør bare ting verre, slik at jeg får det ti ganger verre enn jeg allerede har. Jeg sa det til mamma da de skulle på ferie, at de skal slutte å kontakte meg en stund, og da de var på ferie så ringte de 4 ganger, hvor jeg nektet å svare. Hver gang noen sier familie, så får jeg hetta, jeg blir så hysterisk og sinna. Jeg sover ikke om nettene, men om morgenen, når det blir lyst, og ble vekt av telefonen i morges, av pappa, de er hjemme fra ferie og vil komme på besøk. Jeg var helt borte, vet ikke hva jeg sa, men vet de kommer. Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre? Jeg vil bare dø, det er det jeg har mest lyst til, jeg har det helvetes vondt, men de skjønner det ikke, og gjør saken bare verre. Tenkte at når mannen min står opp, skal jeg be han ringe dem å si at de ikke skal komme, de hører o ikke på meg. Anonymous poster hash: 1d363...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå