Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hvor mye pr dag til baby på nesten 4 mnd? Ammer og gir mme ca 50/50, og plutselig har han ikke bæsjet på halvannen dag... Anonymous poster hash: f949a...e52
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Jeg ga en halv t-skje til 135ml melk. Du må nesten prøve deg frem. En t-skje per flaske fikk jeg beskjed om. Jeg har prøvd litt forskjellig men ikke mer enn en halv. Nå gir jeg ikke lenger fordi hun har hatt veldig løs avføring de siste dagene, type bæsje igjennom alt opplegg! Men noen barn trenger jo ikke malt. Anonymous poster hash: dc6dd...2fe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Takk for svar! Må bare prøve noe, merker jo at han sliter. Dette er en baby som vanligvis serverer 3,4,5 bæsjebleier pr dag, skjønner han har det ugreit når det plutselig stopper opp. Anonymous poster hash: f949a...e52
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Ta deg en t skje selv også, så kanskje du får nok til å fullamme Anonymous poster hash: ed071...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå