skjotta Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg svetter om natta! Ikke sånn "litt klam og ekkel" men heller "svømmebasseng i senga og kliss vått hår" Nå må jeg vaske sengetøy, dyne og trekk til overmadrass for fjerde gang denne uka. Jeg har prøvd det meste. Varmt, kaldt, kuttet ut salt, med dyne, uten dyne, dusj før jeg legger meg, vindu åpent, vindu lukket...... Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Ta en tur til legen. Det kan være noe med hormonproduksjonen din. Om du nettopp har født eller er gravid er det ganske vanlig da. Anonymous poster hash: 64465...c62
n74 Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Er det lenge siden du har født? Jeg svettet ekstremt i et par måneder etter fødsel, så ga deg seg.
Gjest Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Overgangsalder? Kan komme tidlig hos noe, dessverre
skjotta Skrevet 3. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2013 Lillemann er litt over 2 mnd.... Kanskje det er grunnen ja... glupe dere ! Hvor lenge varer sånt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå