Gå til innhold

Min 3 år gamle gutt er 93 cm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er ikke det litt kort i forhold til alder? Ble 3 år i begynnelsen av juni.

Hvor lange er deres 3 åringer?

Anonymous poster hash: 42883...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 3.5 åring er ca 93 cm og 11,5 kg

Jente

Anonymous poster hash: ec621...f5b

Skrevet

Min gutt på 2.5 er 95cm.vet ikke hva som er normalen jeg.

Skrevet

Min gutt ble 3 år i juli og er 92 cm. Han er helt normal :)

Skrevet

Min som blir tre i morgen er 101 cm. Han er blandt de lengre men ikke veldig lang tror jeg. 

Anonymous poster hash: 01783...4b8
Skrevet

Tror det er innenfor normalen jeg :) Gutten her var 92 cm på to års kontrollen, han er lang for alderen..

Anonymous poster hash: 40db8...600
Skrevet

Jenta mi var 91,5 cm på 2 års kontrollen og 14,1 kg, men hun er stor for alderen :-)

Anonymous poster hash: 35c76...681

Gjest sussie77
Skrevet

Sønnen min var rundt 98 cm da han ble 3 år. Men han er litt lang da.

Skrevet

Min gutt på 2 1/2 år er 98 cm. Men tror din lille er helt normal!

Skrevet

Min datter, som blir 5 år i oktober, er i dag 96 cm og veier rundt 16 kg. Ja, hun er liten i forhold til gjennomsnittet, men helt perfekt i forhold til seg selv :-) Det blir nå folk av de fleste, uavhengig av høyde ;-)

Skrevet

Min datter, som blir 5 år i oktober, er i dag 96 cm og veier rundt 16 kg. Ja, hun er liten i forhold til gjennomsnittet, men helt perfekt i forhold til seg selv :-) Det blir nå folk av de fleste, uavhengig av høyde ;-)

Unormalt liten da!!

Skrevet

Jenta vår er akkurat fylt to år, 93 cm og 13 kg. Hun er høy for alderen og det blir alltid kommentert, men hun er akkurat stor nok syns vi ;). Det er jo så individuelt

Anonymous poster hash: a49b8...57c

Skrevet

...er ikke det litt kort i forhold til alder? Ble 3 år i begynnelsen av juni.

Hvor lange er deres 3 åringer?

Litt under midtormalen, men godt innenfor normalomtådet for høyde som ligger mellom ca 89-103 cm for 3 åringer ut fra percentilskjemaene til vekststudien i Bergen.

Skrevet

Han er helt normal, litt under gjennomsnittet. Men for å få et gjennomsnitt så må jo noen være lave og noen høye :) Våre gutter var forøvrig 92/93 cm ved 2 år og rundt 98/100cm ved 3 år :)

Skrevet

Unormalt liten da!!

Vet ikke om jeg ville brukt ordet unormal, men hun er absolutt lav. Det kom jo ikke som noen stor overraskelse for oss foreldre, da vi er ganske korte begge to (158 og 169) :-) Hun er jo som de fleste barn, bare kortere :-)

Skrevet

Jenta mi på 2 år og 3 mnd er 94-95 cm. Lang for alderen. Får mange kommentarer på det.

Skrevet

Min eldste vokste sent i høyden :) helt normalt å vokse forskjellig.

Skrevet

Min jente er 4 1/2 og ca 98 cm. Hun er innenfor normalen, og normalen innkluderer mange :-)

Anonymous poster hash: af83a...93f
Skrevet

Jenta mi var 101 cm sist vi målte henne, da var hun akkurat 2,5 år gammel. Nå er hun snart tre år og vi får stadig kommentarer på at hun virker stor for alderen :) 

Anonymous poster hash: 2bf88...540
Skrevet

Min 3 åring er 90,5 cm.

Anonymous poster hash: f4f26...2f0
Skrevet

Under snittet, men normalt. Min 3-åring er også 93 cm, og veier rundt 13 kg. Ser han er litt lavere enn jevnaldrende, men ikke noe stort avvik.

Skrevet

Guttungen her var 108 da han var 3 år og 2 mnd gammel.

Fylt 4 nå og er 116.

Men ser av skjemaet her som ble lagt ut at han er langt over gjennomsnittet :o

Anonymous poster hash: 45eee...816

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...